مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

انقلابی‌گری و ولایت‌مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را باید سرباز ولایت دانست و انقلابی‌گری و ولایت‌مداری شاخصه‌های اصلی این سردار بزرگوار بود.
کد خبر: ۳۷۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 11January 2020

انقلابی‌گری و ولایت‌مداری شاخصه اصلی حاج قاسم بود

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «جعفر توحیدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال امروز در مراسم پاسداشت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در جمع مردم خلخال، سردار سلیمانی را سرباز ولایت دانست و اظهار داشت: انقلابی‌گری و ولایت‌مداری شاخصه‌های اصلی این سردار بزرگوار بود.

وی افزود: سردار سلیمانی با روحیه انقلابی‌گری در مقابل توطئه‌های غرب ایستاد، هر چند این سردار بزرگوار به شهادت رسید ولی هزاران سردار سلیمانی امروز با تاسی از آن شهید بزرگوار در مقابل توطئه‌های آمریکا و استکبار خواهند ایستاد.

این مسئول بیان داشت: سردار شهید سلیمانی تمام عمر خود را در جهت مقابله با استکبار سپری کرد و در مقابل داعش و جرثومه فسادی که آمریکا ایجاد کرده بود به خوبی ایستاد.

توحیدی با اشاره به استقبال پرشور ملت ایران در مراسم تشییع پیکر این مجاهد نستوه اذعان داشت: سپهبد سلیمانی در تمام دوران خدمت لحظه‌ای به زندگی‌ مادی‌ فکر نکرد و تمام عمر خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.

حجت‌الاسلام «کریم اسدی» امام جمعه شهرستان خلخال نیز در این مراسم از حضور پرشور مردم شهیدپرور خلخال که بیش از ۵۰۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در هفته اخیر با برگزاری مراسمات شایسته و در شأن سردار دل‌ها علاقه خود را به وی و انقلاب نشان دادند، قدردانی کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و این ملت در روزهای اخیر قدرشناسی از زحمات آن بزرگوار را به جای آوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: این شناخت ملت‌های جهان از شخصیت حاج قاسم سلیمانی است که چندین روز پس از شهادتش هنوز موج دلدادگی به این سردار در کشورهای مختلف به چشم می‌خورد.

 در این مراسم با حضور مادحین استانی در سوگ شهید سلیمانی و همرزمانش سینه‌زنی و عزاداری انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار