سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن تریاک در شهرستان «مهرستان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و ۲۶۲ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان «مهرستان» با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 11January 2020

کشف بیش از یک تُن تریاک در شهرستان «مهرستان»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی «مهرستان»، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه وانت نیسان در حوالی یکی از روستا‌های بخش «آشار» در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند که با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری در ادامه گفت: پس از ساعتی درگیری مسلحانه سرانجام بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، اعضای این باند مسلح قاچاق مواد افیونی عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این عملیات، در بازرسی از خودرو‌های به جامانده از قاچاقچیان یک تن و ۲۶۲ کیلو و ۴۷۰ گرم تریاک به همراه تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز، از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها