برگزاری دومین دوره سبک زندگی جهادی در زاهدان

دومین دوره سبک زندگی جهادی با محوریت تربیت دینی کودک در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 11January 2020

برگراری دومین دوره سبک زندگی جهادی در زاهدان«اسما دهقان» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: پیرو برگزاری اولین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در سال گذشته، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد دومین دوره این طرح را با محوریت تربیت دینی کودک و به منظور تربیت مربیان توانمند از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور نخبگان علمی و حوزوی در سطح کشور برگزار کند.

وی عنوان کرد: در زاهدان نیز این دوره همزمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه 24 دی در سالن اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زاهدان برگزار می‌شود. 

این مسئول گفت: با توجه به کمبود ظرفیت سالن اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر زاهدان فقط می توانیم فقط از 20 نفر واجد الشرایط برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنیم که اولویت با مربیان است که دوره اول را گذرانده باشند.

دهقان متذکر شد: بعد از پایان دوره از این آموزش دیدگان به عنوان مربی در مدارس، فرهنگ‌سراها و دانشگاه ها جهت ترویج فرهنگ زندگی جهادی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار