فخاری در صحن شورای شهر:

مدیریت بحران نباید به ساخت سازه‌های پناهگاهی و اورژانس محدود شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت بحران را نباید به سازه‌های پناهگاهی، اورژانس و نیروی واکنش سریع محدود کرد؛ بلکه برای مدیریت فرهنگی بحران نیازمند بازنگری، سرمایه‌گذاری و مهارت‌آموزی هستیم.
کد خبر: ۳۷۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 12January 2020

نباید مدیریت بحران را به ساخت سازه‌های پناهگاهی و اورژانس محدود کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «الهام فخاری» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و هشتاد و نهمین جلسه این شورا در تذکری با تسلیت به مردم ایران به دلیل حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: آنچه در طول هفته گذشته بر کشور گذشت، سراسر التهاب و تنش بود.

وی ادامه داد: اکنون بیش از همیشه روشن است که در انواع حوادث طبیعی و انسانی دچار ناهماهنگی‌هایی به‌خصوص در حوزه مدیریت اجتماعی و فضای فرهنگی هستیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: با تمام تلخی این روز‌ها باید در مدیریت شهری و در سطح ملی از این سوگ و دشواری‌ها درس گرفت و در سطوح مختلف مدیریتی به مدیریت فرهنگی و اجتماعی بحران توجه کرد.

فخاری افزود: مدیریت بحران را نباید به سازه‌های پناهگاهی، اورژانس و نیروی واکنش سریع محدود کرد؛ بلکه برای مدیریت فرهنگی بحران نیازمند بازنگری، سرمایه‌گذاری و مهارت‌آموزی هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار