سرهنگ برنا:

سردار سلیمانی نقشه‌های استکبار جهانی را در خاورمیانه خنثی کرد

فرمانده سپاه نقده گفت: سردار سلیمانی با تلاش مجاهدانه در محور مقاومت و خاورمیانه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 12January 2020

سردار سلیمانی نقشه‌های استکبار جهانی را در خاورمیانه خنثی کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار علی برنا فرمانده سپاه نقده، امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی به‌ واسطه مجاهدت‌های فراوان بزرگترین چالش جهان را که مقاومت اسلامی است، برای دشمنان رقم زد و تمامی نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه و جهان خنثی کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با اخلاص به انجام وظیفه مشغول بود، افزود: تلاش‌های وی در خاورمیانه و در مقابله با داعش بر کسی پوشیده نیست و همگان باید تلاش‌های مجاهدانه این شهید بزرگوار را از یاد نبرده و آنها را ارج نهیم.

فرمانده سپاه نقده ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با به شهادت رساندن سردار سلیمانی راه و منش او دیگر ادامه نخواهد داشت اما حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه وی نشان داد که مردم ایران هرگز سردار و راهش را فراموش نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی بی‌بدیل در پیروی از ولایت برای همه است و وی حق بزرگی بر گردن همه به ویژه جبهه مقاومت دارد و مردم این کشورها هم با شهادت وی داغدار شده و غم بزرگی همه محور مقاومت را فرا گرفته است.

سرهنگ برنا خاطرنشان کرد: از خصوصیات بارز این سردار عزیز اطاعت پذیری و گوش به فرمان ولی فقیه بودن است و ارادت قلبی ایشان به رهبری در همه اعمال و رفتارش موج می زد و این الگویی برای همه رهروان راه آن شهید والامقام می باشد تا همیشه در رکاب ولی زمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همشه خود را فدایی ملت می‌دانست، تصریح کرد: بعد از وی، بی‌شک سردار قاآنی، سپاه قدس را به مثابه گذشته تقویت کرده و اجازه نفوذ و موفقیت نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه را نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار