معاون کمیته امداد امام خمینی مازندران:

۲۷۰۰ مازنی به نیابت از شهید «سلیمانی» حامی ایتام و محسنین شدند

«احمد سعادت» گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.  
کد خبر: ۳۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 12January 2020

۲۷۰۰ مازندرانی به نیابت از سپهبد شهید «سلیمانی» حامی ایتام و محسنین شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد سعادت» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به نیابت از سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» حامی ایتام شدند، اظهار داشت: بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل، کمیته امداد امام خمینی منطقه یک ساری و قائمشهر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال خیران، شناسنامه این شهید گرانقدر تهیه و در تمامی ادارات کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های مازندران موجود است، افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به این ادارات (کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌ها) شناسنامه را دریافت و حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: همچنین مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

سعادت گفت: طرح «امواجی از بهشت» به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت، با همت کمیته امداد امام خمینی مازندران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهدا از شهریور سال جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها