رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جبهه مقاومت هزاران «قاسم سلیمانی» دارد

تحلیلگر سیاسی پاکستانی گفت: با شهادت سردار «قاسم سلیمانی» جبهه جدیدی برای محور مقاومت به وجود آمد که نتیجه آن نابودی کامل اسرائیل خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 12January 2020

جبهه مقاومت هزاران «قاسم سلیمانی» داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اقبال بهشتی»، تحلیلگر و کارشناس سیاسی و یکی از رهبران مجلس وحدت مسلمین با اشاره به این که سپهبد «قاسم سلیمانی» انسان وارسته و دارای شخصیتی عظیم بود، اظهار داشت: او یکی از محبوب‌ترین و شجاع‌ترین فرماندهان و حامی بزرگ مظلومان و بزرگترین مخالف استکبار جهانی بود.

وی افزود: ژنرال سلیمانی فردی بود که در سوریه و عراق، گروه تروریستی داعش را شکست داد و نه فقط این دو کشور بلکه منطقه و کل جهان را از موج بزرگ تروریسم نجات داد و کشور‌های دنیا مدیون وی هستند، زیرا اگر سردار سلیمانی در عراق و سوریه جلوی داعش را نمی‌گرفت، اکنون دنیا با فتنه بزرگ داعش مواجه بود.

رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان و کارشناس رادیو پشتوی معاونت برون مرزی صداوسیما در ادامه گفت: از اقدام به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به چند نکته می‌توان پی برد. نخست اینکه آمریکا کسی را به شهادت رساند که داعش را شکست داده بود؛ لذا آمریکا از شکست خوردن داعش ناراضی است و اینکه داعش را خود آمریکا به وجود آورده بود.

وی افزود: دوم اینکه آمریکا به هیچیک از قوانین بین المللی پایبند نیست و این قوانین را که سازمان ملل آن را تائید کرده است، زیر پا می‌گذارد. آمریکا بزرگ‌ترین تروریست جهان است و این اقدام آمریکا را هیچ قانونی تائید نمی‌کند.

«اقبال بهشتی» خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی در بازدید رسمی از عراق بود و مهمان این کشور به حساب می‌آمد و از راه قانونی از طریق فرودگاه بین المللی بغداد وارد عراق شده بود؛ لذا ترور سردار سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد یک اقدام کاملاُ غیرقانونی است و هیچ مجوزی نه از نظر قوانین بین المللی و نه از نظر انسانی ندارد. پس ثابت می‌شود که آمریکا به هیچ قانون جهانی پایبند نیست و مستکبری است که هر چه دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مورد سوم اینکه آمریکا با این اقدام، هیچ نفعی بدست نیاورد بلکه به خودش ضرر رساند. درست است که جمهوری اسلامی ایران فرمانده بزرگی را از دست داد، ولی محور مقاومت صد‌ها بلکه هزاران قاسم سلیمانی دارد. نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی و در کل جهان پیروان قاسم سلیمانی وجود دارند و راه ایشان را ادامه خواهند داد. چون راه سپهبد شهید سلیمانی راه انسانیت است. راه امنیت و راه ضد تروریسم است. بدون شک آمریکای تروریست با این اقدامش هم وجهه بین المللی خودش را مخدوش‌تر کرد و هم باید منتظر پاسخ و انتقام سخت ایران باشد.

این کارشناس سیاسی پاکستانی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران از لحاظ قانونی، انسانی و اصول بین المللی حق انتقام و پاسخ را دارد، افزود: ایران یک کشور هوشیار است و استراتژی سنجیده‌ای دارد و لذا اقدام عجولانه و نابخردانه انجام نخواهد داد. ولی چنانچه در گذشته نیز ما شاهد بودیم جواب ایران انشاالله خیلی شدید و کوبنده خواهد بود و در آینده نه چندان دور، آمریکا و همپیمانانش به عزا خواهند نشست و جواب سختی را دریافت خواهد کرد.

بهشتی در پایان گفت: با شهادت سردار سلیمانی یک جبهه جدید برای محور مقاومت به وجود آمد و نتیجه آن نابودی اسرائیل خواهد بود. همانطور که با شهادت امام حسین (ع)، یزید نابود شد. با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اسرائیل از صفحه روزگار نابود و آمریکا نیز خوار و ذلیل خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها