دلنوشته جوان خراسان شمالی در پی شهادت سردار «سلیمانی»:

سردارم آرام بخواب

«فاطمه جوینی» از جوانان خراسان شمالی در پی شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» دلنوشته‌ای تقدیم به این سردار بزرگوار کرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰ - 02April 2020

سردارم آرام بخواببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «فاطمه جوینی» از جوانان شهرستان بجنورد در خراسان شمالی در پی شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» دلنوشته‌ای تقدیم به این سردار بزرگوار کرد. متن دلنوشته به این شرح است:

«سلام سردار دل‌ها! آسوده بخواب که این بار کل ایران بیدار هستند و گوش به امر ولی فقیه، تا وعده انتقام سخت را برای ریخته شدن خون پاکت محقق سازند!

سردارم در گذشته فقط سردار ایران، سوریه و لبنان بودی و اکنون سردار کل جهان شده ای!

چه ابله اند آنانی که فکر می‌کنند پایان دادن به زندگی تو به معنای پایان بخشیدن به راه و اندیشه و اهداف توست؛ اما اینگونه نیست! زیرا با این عمل خود رویا‌ها و اهداف و سرمایه خود را نابود ساختند!

کاش بفهمند با شهادت تو انسانیت و شرافت این ملت شهید نمی‌شود! بلکه مانند رودی خروشان می‌جوشد و آنان را درونش غرق می‌سازد!

تو رفتی و با رفتنت پایان حیات آنان را رقم زدی سردارم! تو با رفتنت به آرزو‌های واهی غرب نشینان برای ایران و ایرانی پایان دادی و باعث شدی تا آنان نقاب از چهره کریه خود بردارند.

سردارم ببین که چگونه آرزو‌های دور و دراز دشمنان داخلی و خارجی برای غیورمردان و شیرزنان ایرانی پایان یافت و چگونه ناخواسته باعث انسجام و اتحاد بیشتر شیرزنان و غیورمردان ایرانی شدند!

سردار من! شهادت تو باعث فرجام برجام شد و بار دیگر حیله و نیرنگ دشمنان را هویداتر کرد!

سردارم آرام بخواب که هزاران سردار سلیمانی دیگر از ریختن خونت بر زمین متولد گشته اند، آرام بخواب که هم بودنت باعث برقراری امنیت در کشور‌های اسلامی شده بود و هم شهادتت.

سردارم آرام بخواب که توطئه‌های آخوند‌های انگلیسی در هم شکست و کاخ استبداد جهانی به لرزه درآمد.

سردار دل‌ها آرام بخواب بدان بیداری ما ابدی خواهد بود ...»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها