مدیر شورای هیئت‌های مذهبی لرستان عنوان کرد؛

نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت راه مقابله با توطئه‌های دشمنان

حجت الاسلام دریکوند گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ - 12January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «روح الدین دریکوند» امروز در یادواره شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی که به همت پایگاه مقاومت بسیج مکتب الحسین (ع) و کانون فرهنگی عشاق الحسین (ع) در مسجد امام حسین (ع) خرم آباد برگزار شد با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ ایثار در جامعه، اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

مدیر شورای هیئت‌های مذهبی استان لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، بیان داشت: یادواره‌های شهدا می‌توانند نقش مهمی در ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه شهادت در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس درس استقامت، ایثار، شهادت‌طلبی، فداکاری و تبعیت از ولایت و رهبری را به ما آموختند و امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

دریکوند با اشاره به نقش اثرگذار شهیدان مدافع حرم در دفاع از دین و حرم ائمه معصومین(ع)، گفت: شهیدان مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی پیام مظلومیت ملت ایران را همراه با غیرت و شجاعت به جهان ارسال کردند.

این مسئول مردمی بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: شهید سلیمانی پیام‌های قدرتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حضور مجاهدانه در میادین مختلف مجاهدت به گوش جهانیان رساند.

دریکوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان لرستان به ویژه شهید اسماعیل غلامی‌یاراحمدی، خاطراتی از شهید غلامی یاراحمدی و شجاعت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را بیان کرد.

در این مراسم تمثال شهید اسماعیل غلامی‌یاراحمدی از طرف خانواده شهید به حجت‌الاسلام دریکوند اهدا شد و مداحان اهل بیت (ع) به روضه خوانی پرداختند.

اسماعیل غلامی یاراحمدی از رزمندگان مدافع حرم استان لرستان است که آذر امسال در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار