مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

استان خوزستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه دفاع مقدس دارد

سردار «عباس یوسفی» گفت: استان خوزستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه دفاع مقدس دارد که باید با شناسایی نقاط ناشناخته برای احیای آن تلاش کرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ - 12January 2020

استان خوزستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه دفاع مقدس دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در آیین معارفه خود که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌هایی در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان و کارهای بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته که باید تلاش می‌شود این راه با قدرت ادامه پیدا کند.

وی افزود: تلاش زیادی برای احیای اسناد موجود در استان خوزستان که مرکز جنگ و پایتخت دفاع مقدس بوده و هست انجام گرفته از جمله موزه‌ها، یادمان‌های فرهنگی، اسناد زنده، تاریخ شفاهی تدوین کتب و اسنادی که هر کدام یک ضرورت در این حوزه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه دفاع مقدس دارد که باید با شناسایی نقاط ناشناخته برای احیای آن باید تلاش کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار «محمد علیپور»، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی شیخ‌رباط» به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معارفه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار