مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

جنگ امروز جنگ رسانه‌ای است

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی‌امین» جنگ امروز را جنگ رسانه‌ای برشمرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 12January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی‌امین» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در اولین جلسه کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر لرستان، اظهار داشت: به تعبیر امام خمینی (ره) قرآن کتاب انقلاب ما است و همچنین خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داده و در پیش رو خواهیم داشت، عنوان کرد: در روایات داریم که وقتی فتنه‌ها مانند شب‌های ظلمانی به شما حمله‌ور شدند به طرف قرآنی بروید، ما نیز در این موقعیت باید به طرف قرآن برویم.

مهدوی‌امین اضافه کرد: ما یک سردار در ایثار، شهادت و فداکاری داشتیم و یک سردار دیگر در راه صداقت و شجاعت داریم که یکی جان و دیگری آبرو را برای اسلام می‌دهد که هر دو قابل احترام هستند.

وی با بیان اینکه خداوند همانگونه که خون می‌خرد آبرو نیز می‌خرد، افزود: تمام این اتفاقات امروز از آمریکا و صهیونیست برمی‌خیزد.

مهدوی‌امین با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ای است، تصریح کرد: این گوشی‌ها که امروز در دستان ما است هرکدام کار سلاح را انجام می‌دهد که می‌توان به نفع ملت و نظام اسلامی یا به نفع دشمنان کار کند، لذا باید به سراغ سبک زندگی قرآنی، اسلامی و انقلابی برویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امسال در بودجه قرآنی با مشکل اساسی روبرو هستم، ادامه داد: یکی‌ از راه‌های جبران این کمبود هم‌افزایی دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی در رابطه با برگزاری برنامه‌هاست.

این مسئول با تأکید بر اینکه در ایام‌الله دهه فجر امسال باید فضای شعاری و شعوری راه‌ بیاندازیم، متذکر شد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هر روز یک برنامه شاخص قرآنی در استان اجرا شده و توسط صدا و سیما نیز پوشش داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها