فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

تشییع شهدای مقاومت نشان داد که مردم روند انقلاب اسلامی را قبول دارند

سردار «حسن شاهوارپور» گفت: تشییع شهدای مقاومت در کشور نشان داد که مردم روند انقلاب اسلامی را با دل و جان قبول دارند و با همه وجود این مسیر را حفاظت و پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 12January 2020

تشییع شهدای مقاومت نشان داد که مردم روند انقلاب اسلامی را با دل و جان قبول دارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان اظهار داشت: ما در کشور حوادث مختلف تلخ و شیرینی را تجربه کردیم که هر کدام برای ما مهم و حائز اهمیت بود.

وی افزود: مهم این است که روند حرکت توسعه انقلاب اسلامی چگونه پیش می‌رود و ما همیشه نگران این بودیم که مردم نگاهشان به روند انقلاب اسلامی چگونه است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تشییع شهدای مقاومت در کشور نشان داد که مردم روند انقلاب اسلامی را با دل و جان قبول دارند و با همه وجود این مسیر را حفاظت و پاسداری می‌کنند و دشمن اصلی همچنان آمریکا و استکبار جهانی است و آن ماهیتی که استکبار جهانی دارد، مشخص و روشن است.

شاهوارپور اضافه کرد: حرکت و حضور میلیونی مردم در داخل و بیرون کشور نشان داد که همچنان روند انقلاب اسلامی در بین مردم محبوبیت دارد.

وی گفت: امروز آمریکا که در جنایتکاری نمونه ندارد و در دنیا جنایات زیادی را انجام داده است به این موضوع بسیار می‌پردازد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: در حمله هوایی ایران به پایگاه‌های نظامی در عراق، تلفات و امکانات زیادی را از دست دادند اما بایکوت خبری شد و هیچ خبری را نگذاشتند پخش شود و منتظر بودند تا اتفاقی در جمهوری اسلامی روی دهد تا به آن بپردازند.

این مسئول بیان داشت: امیدواریم خداوند صبری را به ما بدهد که با کمک مردم بتوانیم از موانع عبور کنیم.

شاهوارپور در خصوص فعالیت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: رسالت مهمی در حوزه نشر و اهداف والای تفکر دفاع مقدس وجود دارد که سردار علیپور توانست در این میدان‌های سخت این فرهنگ و ارزش‌ها را نشر دهند و بانی این ارزش‌ها و آثار آن در استان باشند.

وی متذکر شد: استان خوزستان به رغم اینکه خط مقدم دفاع در هشت سال دفاع مقدس بود، فاقد موزه دفاع مقدس است که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سردار علیپور آغاز این روند انجام شده و کارهای خوبی نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها