امیر فهمیده:

خوزستان پیشانی و پایتخت دفاع مقدس است

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خوزستان پیشانی و پایتخت دفاع مقدس است و امیدوارم باغ موزه دفاع مقدس اهواز نیز با طراحی جدید راه‌اندازی شود تا همه مردم ایران بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.
کد خبر: ۳۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 12January 2020

خوزستان پیشانی و پایتخت دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ «محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن دانشگاه ملی دانستن دفاع مقدس اظهار داشت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از شاگردان و فرزندان دانشگاه دفاع مقدس بود که آن حماسه‌ها را خلق کرد و همه ما به شهادت آن سردار مخلص مباهات و افتخار می‌کنیم.

وی افزود: سیلی اخیری که به آمریکای جنایتکار نواخته شد درسی بود که ما از شهدا گرفتیم؛ آمریکای متجاوز و اشغالگر با درس عبرت گرفتن از ضربه اخیری که از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد نیروهای خود را از منطقه غرب آسیا بیرون ببرد تا امنیت و ثبات به منطقه بازگردد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه جلوگیری از تحریف و فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، عنوان کرد: این بنیاد در سال‌های اخیر با مستندسازی، تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس انجام داده که راه‌اندازی موزه‌های دفاع مقدس در آبادان و دزفول نمونه‌ای از این تلاش‌های جهادگرانه است.

وی در پایان گفت: خوزستان پیشانی و پایتخت دفاع مقدس است و امیدوارم موزه دفاع مقدس اهواز نیز با طراحی جدید راه‌اندازی شود تا همه مردم ایران بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار