سردار شرفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسئول‌سازی جامعه در مبارزه با مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف ناجا است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی، مسئول‌سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر است.
کد خبر: ۳۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶ - 13January 2020

مهمترین هدف نیروی انتظامی اجتماعی و مسئول‌سازی جامعه در مبارزه با مواد مخدر استسردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مواد مخدر در کنار سه بحران دنیا قرار دارد، اظهار داشت: پس از فقر، رشد جمعیت، تخریب محیط زیست و تهدیدات هسته‌ای، یکی از مخرب‌ترین بحران‌های عصر حاضر موضوع اعتیاد است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده در حوزه مبارزه با مواد مخدر در کل دنیا همایش و کنفرانس‌هایی تشکیل دادند و در خصوص سیاست‌های کلی مقابله با این معضل جهانی تصمیم‌گیری‌های خوبی شده است.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: همه کشور‌های دنیا موظف شده‌اند تا بر اساس اراده سیاسی خودشان سیاستگذاری، مقابله، پیشگیری، درمان و کار‌های مشاوره‌ای را انجام دهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست‌های کلانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در ۱۱ بند ابلاغ فرمودند، افزود: یکی از مهمترین محور‌های این ابلاغیه پیشگیری اجتماعی از مواد مخدر و افزایش آگاهی‌های عمومی بود.

وی با اشاره به نقش هنر در افزایش آگاهی مردم در امر پیشگیری از اعتیاد گفت: یکی از رسالت‌های هنرمندان و رسانه، انتقال آموزه‌های اجتماعی به مردم و افزایش سطح آگاهی عمومی است.

سردار شرفی عنوان کرد: اگر افزایش سطح آگاهی عمومی به شکل هنرمندانه انتقال پیدا کند، عمق پیدا کرده و اثربخشی فراوانی خواهد داشت؛ یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی اجتماعی، نیز مسئول‌سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها