فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان:

ما عزت و سربلندی خود را از دست نمی‌دهیم

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گفت: ما عزت، سربلندی و آرمان‌های انقلابی بدست آمده خود را به وسیله نظام اسلامی و حرکت انقلابی و نگاه انقلابی و جان فشانی شهدای گران سنگ در جبهه‌های حق علیه باطل به دست آورده‌ایم و به ارزانی هم از دست نخواهیم داد.
کد خبر: ۳۷۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ - 13January 2020

ما عزت و سربلندی خود را از دست نمی دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، امیر سرتیپ دوم «محمد علی سعید عسکری» ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان در جمع تعدادی از خانواده های شهدا ارتش در شهرستان گرگان اظهار داشت: ما عزت، سربلندی و آرمان های انقلابی بدست آمده خود را به وسیله نظام اسلامی و حرکت انقلابی و نگاه انقلابی و جان فشانی شهدای گران سنگ در جبهه های حق علیه باطل به دست آورده ایم و به ارزانی هم از دست نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس و وعده الهی، زمینه عبور از چالش ها است، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از زوایای مختلف مشغول چالش هستند و هر روز یک جور چالشی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار می دهند، اما ما ابایی نداریم، چون ما زنده ایم، ما متحرکیم، ما رهبری هوشمند، فهیم و با بصیرت دشمن شناسی داریم.

امیر سرتیپ محمد علی سعید عسکری افزود: به لطف خدا و به برکت آرمان های انقلاب و حضرت امام و حکمت و درایت مقام معظم رهبری، به سرعت رو به رشد هستیم و دشمنان خود بهتر می دانند در مقابل مردم با تمدن و خانواده های مقاوم شهدا، صحبت زور و  منیت آن ها معنا ندارد.

وی با اشاره به فرایند نظم بخشی برای ایستادگی در مقابل ترفندهای دشمنان تصریح کرد: ما در هر شرایطی از اهداف خود یک قدم عقب نشینی نمی کنیم، جلوی زیاده خواهی دشمنان را می گیریم.

انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار