حاجی‌زاده رشیدترین سردار جبهه مقاومت پس از سردار سلیمانی است

یک نماینده مجلس گفت: سردار حاجی‌زاده پس از سردار سلیمانی، رشیدترین و با صلابت‌ترین سردار در جبهه مقاومت است و خداوند ضامن آبروی اوست.
کد خبر: ۳۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ - 13January 2020

حاجی‌زاده رشیدترین سردار جبهه مقاومت پس از سردار سلیمانی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اردشیر نوریان» نماینده شهر کرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رمز و راز حضور حماسی و شکوهمند مردم در مراسم‌های سردار سلیمانی این است که ایشان تنها به وظیفه‌ای که به او محول شده بود فکر می‌کرد و سمت هیچ گروه و جریانی نبود و کسانی که در سپهر سیاسی کشور فعالیت می‌کنند این موضوع را فراموش نکنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان قربانیان این حادثه تاکید می‌کنیم لازم است همه ابعاد این حادثه به خوبی موشکافی شوند و هر نقصی که منجر به این اتفاق شده رفع شود، همچنین مسئولیت پذیری سپاه و فرمانده هوافضا قابل تقدیر است.

وی افزود: این یک اقدام شجاعانه‌ای بود که سردار حاجی زاده در تریبون رسمی مسئولیت این حادثه را پذیرفتند، ولی این نباید باعث شود که از موشکافی ابعاد فنی و نظامی این موضوع غافل شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که امام (ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، نباید اجازه دهیم اقتدار کشور پس از این حادثه خدشه دار شود و من خطاب به سردار حاجی زاده عرض می‌کنم پس از سردار سلیمانی رشیدترین و با صلابت‌ترین سردار در جبهه مقاومت سردار حاجی زاده است و از همین جا به ایشان عرض می‌کنم که اگر سردار سلیمانی خون با برکتش را برای بالندگی مقاومت نثار کرد امروز شما نیز همین کار را کردید و خداوند ضامن آبروی شماست.

وی ادامه داد: همه احتمالات در خصوص حادثه هواپیمای اوکراینی وجود دارد و احتمال هک سیستم‌ها، احتمال نفوذ و هر چیز دیگری را باید به دقت در نظر گرفت و اجازه نداد این مسئله تلخ دوباره تکرار شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خطاب به قوه قضائیه گفت: اخیرا ریاست محترم قوه قضائیه در مورد مسئله آب، هیاتی تشکیل دادند و در مورد کارکرد این هیات تاکید می‌کنم که باید عادلانه رفتار کنید و سپردن مسئولیت آن به کسی که بی طرفی آن محرز نیست کار صحیحی نیست و قوه قضائیه باید به این نکته توجه کند که همه حقآبه داران و ذی نفعان باید در این هیات حضور داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار