سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق:

نقش شهید سپهبد سلیمانی در شکست داعش فراموش نمی‌شود

محمد محیی از نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و تروریسم در عراق تمجید کرد و گفت: هیچ‌یک از عراقی‌ها نمی‌توانند نقش بزرگ و افتخارآمیز سردار سلیمانی و ایستادن وی در خطوط مقدم شکست داعش را فراموش کنند.
کد خبر: ۳۷۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 13January 2020

عراقی‌ها نقش شهید سپهبد سلیمانی در شکست داعش را فراموش نمی‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «محمد محیی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق از نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و تروریسم در عراق تمجید کرد.

وی با اشاره به اینکه گردان‌های حزب‌الله عراق در حال آماده شدن برای مقابله با نیروهای آمریکایی است، تاکید کرد: همه گروه‌های عراقی به نقش سردار سلیمانی در کمک به عراق در برابر داعش اذعان دارند، به طوری‌که هیچ‌یک از عراقی‌ها نمی‌توانند نقش بزرگ و افتخارآمیز سردار سلیمانی و ایستادن وی در خطوط مقدم شکست داعش را فراموش کنند.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اخراج نظامیان آمریکایی از منطقه را یک اولویت خواند و گفت: ما می‌دانیم نیروهای آمریکایی تلاش دارند برای مدت طولانی‌تری در عراق بمانند؛ اما به طرف‌های رسمی عراق فرصت می‌دهیم تا همه ابزارها برای خروج نیروهای آمریکایی را به کارگیرند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار