پدر یکی از جانباختگان سانحه هوایی:

‌نمی‌خواهیم هیچ اخلالی در روند کار نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود/ این موضوع را تقدیر الهی می‌دانم

اسرافیل کرمی گفت: بخاطر اتفاق پیش آمده برای فرزندم نمی‌خواهم اخلالی در هیچ جای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود و همه ما باید تسلیم تقدیر الهی باشیم.
کد خبر: ۳۷۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 13January 2020

‌نمی‌خواهیم هیچ اخلالی در روند کار نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود/ این موضوع را تقدیر الهی می‌دانمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اسرافیل کرمی پدر بهاره کرمی یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: من هیچ انتظاری از هیچ‌کس در نظام و دولت ندارم و این موضوع را تقدیر الهی می‌دانم. خواست خدا بر این بوده که فرزند من اینطور در کنار ما نباشد و من تسلیم قضای الهی هستم.

وی ادامه داد: فرزند من مهندس شیمی بود و در شهرداری تورنتو مشغول به کار بود، نمی‌خواهم اخلالی در هیچ جای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ سری ۸۰۰ که متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی بود، شش دقیقه پس از تیک آف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در روز چهارشنبه (۱۸ دی ماه) در حوالی شهر پرند و شهریار سقوط کرد.

این هواپیما که تهران را به قصد کیف ترک می‌کرد، دارای ۱۷۶ سرنشین بود که متاسفانه تمام این سرنشینان جان باختند، همچنین ۱۴۴ نفر از این جانباختگان ایرانی بودند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار