مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

خودسازی فردی عامل پیروزی اسلام بر نظام سلطه خواهد بود

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» با تاکید بر اینکه اولین گام در تداوم راه شهید سلیمانی، خودسازی است، گفت: کسی که در جبهه خودسازی سربلند نباشد توان مقابله با دشمن خارجی را نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 13January 2020

خودسازی فردی عامل پیروزی اسلام بر نظام سلطه خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شاندیز برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بیش از 40 سال در جهاد بی امان با دشمنان انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: مجاهدت، مسیر رسیدن به یاران پیشکسوت شهید است و این ویژگی اولیای دین و اولیای خداوند است.

وی افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب سه عنصر تلاش، اخلاص و دشمن ستیزی را لازمه یک عمل جهادی می دانند. این عناصر در هر میدانی تحقق پیدا کند عامل این عمل مجاهد است و اجر مجاهد فی سبیل الله را خواهد داشت که این ویژگی ها در وجود سردار سلیمانی در اوج بود.

این مسئول با بیان اینکه سردار سلیمانی یک چهره محبوب در جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی با خدا معامله کرد و خداوند نیز به او عزت داد به نحوی که جای جای جهان اسلام ارادتمند این سرباز مخلص و مجاهد بودند.

وی در ادامه، تقوا و خودسازی شهید سلیمانی را عوامل موفقیت این فرمانده جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی ابتدا در میدان نبرد با نفس خود پیروز بود و بعد امتداد این نبرد به جغرافیای جهان اسلام توسعه پیدا کرد. او در جهاد اکبر سرافراز بود که توانست در جهاد اصغر به عنوان یک سرباز ایفای نقش کند.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: شهید سلیمانی با عملکرد خود ثابت کرد که در قرن 21 و در عهد جنگ فضای مجازی و دوره تهاجم بی امان اقتصادی و فرهنگی می شود همچون سلمان، ابوذر و مالک اشتر بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: اولین گام در تداوم راه شهید سلیمانی، خودسازی است و بعد تقابل با دشمن است. کسی که در جبهه خودسازی سربلند نباشد توان مقابله با دشمن خارجی را نخواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید راه شهید سلیمانی را با قدرت پیش برد، افزود: خون شهید سلیمانی تداوم مسیری را که در دوران حیات پر برکت او محقق نشد هموار خواهد کرد و این مسیر پر بهجت با تکیه به آرمان‌های شهید با موفقیت پیش خواهد رفت.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: خون سردار سلیمانی موجی را ایجاد کرد که فروپاشی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را که رهبر معظم انقلاب پیش بینی فرموده بودند سرعت می بخشد.

این مسئول ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود با یک جهش مواجه خواهد شد و انقلاب اسلامی در پهن دشت جهان گسترش می یابد.

وی در پایان گفت: اگر جهاد، صبر، ولایتمداری و ایستادگی امت حزب الله تداوم پیدا کند به حول و قوه الهی و بر اساس وعده خداوند متعال پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها