برگزاری راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت در مشهد

راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هوایی اخیر سه‌شنبه 24 دی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 13January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان مشهدی برای حضور در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هوایی اخیر دعوت کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

در راستای تداوم انتقام از آمریکا جنایتکار و پاسخی در تراز عظمت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه، حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان غیور اسلام در انتقام به موقع و نواختن سیلی به سردمداران استکبار جهانی و ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان شهدای سانحه هواپیما که در زمان بحران ناشی از ماجراجویی رژیم تروریستی آمریکا منجر به فاجعه دردناک شد، راهپیمایی مردم مؤمن و بصیر مشهد روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: مردم مومن و ولایتمدار مشهد در پایان این مراسم با اجتماع در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی از بیانات آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم این استان بخاطر حضور پرشور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش قدردانی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار