یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

خدشه وارد کردن به وحدت ملی گناه نابخشودنی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان انقلاب همواره برای حفظ و تثبیت وحدت ملی و کمک به توسعه همه جانبه کشور تلاش کرده و همچنان رویه‌ای خدمتی و دلسوزانه‌ را دنبال می‌کنند، لذا تلاش برای خدشه‌دار کردن وحدت عملی و وحدت ملی در جامعه گناه نا‌بخشودنی و آفتی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ - 14January 2020

خدشه وارد کردن به وحدت ملی گناه نابخشودنی استگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان انقلاب همواره برای حفظ و تثبیت وحدت ملی و کمک به توسعه همه جانبه کشور تلاش کرده و همچنان رویه ای خدمتی و دلسوزانه را دنبال می کنند، لذا تلاش برای خدشه دار کردن وحدت عملی و وحدت ملی در جامعه گناه نا بخشودنی و آفتی بزرگ برای نظام محسوب می شود.

بعد از انجام حادثه کور تروریستی و شهادت سرباز سپاه اسلام و برگزاری مراسم های باشکوه تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت در کشور رشته های همبستگی ملی، اخوت و برادری مستحکم شد، اما وقوع چند حادثه دردناک مثل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و داغدار شدن بسیاری از خانواده های ایرانی و کشته و مجروح شدن جمعی دیگر از هم وطنان در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان رخ داد که بسیار آزار دهنده، حزن انگیز و زجر آور بودند.

هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خاک کشورمان که گفته می شود، ایران در شرایط جنگی به سر می برده، نوعی بی دقتی و اشتباهی تاریخی به شمار می رود که متاسفانه وحدت ملی ایرانیان را با آسیب مواجه کرد و پذیرش این اشتباه بعد از گذشت چند روز از حادثه نارضایتی مردمی را پدید آورده است.

هم اینک در تهران و برخی از شهرهای دیگر ایران تجمع های اعتراضی برپا بوده که مردم داغدار بر این وضعیت در هم شکستن و خدشه دار کردن وحدت ملی معترض هستند.

گرچه مقام معظم رهبری و مسئولان کشور بر ضرورت پیگیری و برخورد با مجازات عاملان این حادثه تاکید دارند، اما از دست دادن جمعی بزرگ از دانشجویان نخبه و تحصیلکردگان ایرانی برای ملت بزرگ و مومن و انقلابی کشورمان دردناک بوده که این نارضایتی مردمی ممکن است با هدایت و رهبری دشمنان استکباری و ورود عوامل نفوذی شان به وحدت و همبستگی ملی در کشورمان آسیب وارد کند.

حقیقتا مردم عزیز ایران در افزون بر چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی به فکر حفظ اسلام و نظام اسلامی و کمک به توسعه و آبادانی و حفظ اتحاد و یکپارچگی در جامعه بوده اند که برگزاری دهها انتخابات باشکوه و مراسم های ملی و مذهبی با شرکت حداکثری مردم در صحنه و پشتیبانی همه جانبه از مسئولان در شرایط دشوار نظام از دلسوزی و وفاداری آنها به ارزشهای کشور حکایت دارد.

مردم ایران شایسته ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات بوده و هستند و بایستی مورد تکریم قرار بگیرند، عزت داده شوند و از منابع و ثروت های ملی برای رفع محرومیت ها و بر چیدن بی عدالتی از جامعه بهره گرفته شود تا شاخص های رضایت مندی مردم از خدمات نظام ارتقاء یابد.

امید می رود، مسئولان کشور برای رفع معضلات و پیشگیری از هر گونه خطا و اشتباه و داغدار کردن مردم عزیز و شریف و نجیب ایران سربلند تلاش کنند و شرایطی در کشور به وجود بیاید که دشمنان نتوانند در امورات کشور دخالت کنند و از ورود هر گونه آسیب و تهدید برای کشور و مردم جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار