مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری دومین دوره طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی در یاسوج

«بنت‌الهدی احمدی» از برگزاری دومین دوره طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ - 14January 2020

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: دومین دوره طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره، پیرو دوره نخست این طرح که سال گذشته با همکاری سازمان زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، طی دو جلسه به صورت همزمان در 31 استان‌ کشور برگزار خواهد شد.

مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح با محوریت تربیت دینی کودکان با حضور نخبگان و صاحب‌نظران فرهنگی استان برگزار می‌شود، افزود: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در حوزه سبک زندگی جهادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

احمدی اضافه کرد: جلسه نخست دومین دوره طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی امروز از ساعت 8 تا 12 در سالن جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در این دوره «سواد رسانه» توسط «سعید مدرسی» و «تربیت دینی در خانواده» توسط حجت‌الاسلام «تراشیون» تدریس خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار