رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار:

اقدامات دشمن را به‌موقع و براساس مصلحت کشور پاسخ می‌دهیم

سردار «حسن رستگارپناه» با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران، گفت: این اقدامات بدون پاسخ نمی‌ماند و ما در برابر هر اقدامی که علیه کشور انجام شود، به‌موقع و براساس مصلحت کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و آمریکایی‌ها نیز خودشان می‌دانند که اقدامات‌شان علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.
کد خبر: ۳۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 13January 2020

اقدامات دشمن را به‌موقع و براساس مصلحت کشور پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن رستگارپناه» رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار در گفت‌وگویی، با بیان این‌که در طول هشت سال دفاع مقدس به این سطح از خودباوری رسیدیم که نیاز دفاعی و بازدارندگی نظام اسلامی را سازماندهی کنیم، اظهار داشت: ما در زمینه بازدارندگی به سطح خوبی از تولید انواع موشک با تکنولوژی پیشرفته دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: ما در سطحی از بازدارندگی قرار داریم که بتوانیم به هر نوع تهدیدی را پاسخ دهیم.

سردار رستگار پناه با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: این اقدامات بدون پاسخ نمی‌ماند و ما در برابر هر اقدامی که علیه کشور انجام شود، به‌موقع و براساس مصلحت کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و آمریکایی‌ها نیز خودشان می‌دانند که اقدامات‌شان علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی با اشاره به ترور سردار «قاسم سلیمانی» توسط آمریکایی‌ها تاکید کرد: آن‌ها باید از حق‌خواهی جریان مقاومت در این زمینه بترسند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار