جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

سپاه در هر شرایطی خدمتگزار مردم است

سردار «حبیب الله توکلی» گفت: سپاه پاسداران خود را در غم و شادی مردم، حتی یک خانواده از ملت بزرگ ایران اسلامی شریک می‌داند و جان بر کف در هر شرایطی در خدمتگزاری به مردم و کشور دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۳۷۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ - 13January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «حبیب الله توکلی» جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد، با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی همه ملت‌های دنیا و سردمداران جهان را مبهوت کرد و ملت‌ها را از خواب بیدار کرد، اظهار داشت: اولین پیام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی به کسانی که این جنایت بزرگ را رقم زدند اتحاد و انسجام ملی در کشور و خیزش ملت‌های منطقه به صورت تمام قد در دفاع از عملکرد شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بود که این پیام را شهادت سردار سلیمانی به دنیا مخابره کرد. 

وی با بیان اینکه بعد از رحلت امام خمینی (ره) شاهد چنین تجمع بشری بزرگی در کشور نبوده و در تاریخ بشریت هم نداشتیم، افزود: مردم در تشییع شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و  اعلام کردند که در کنار جبهه مقاومت هستند و از زحمات این شهیدان قدرشناسی کردند‌.  

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان شهید سلیمانی در جهاد با نفس و هم جهاد با دشمنان همتایی نداشت، عنوان کرد: راه و آرمان سردار سلیمانی پیش روی همه ملت ها است؛ دشمن سردار سلیمانی را حذف فیزیکی کرد ولی راه و آرمان این شهید همچنان پابرجاست و ما باید این راه را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه فرزندان انقلابی مقام معظم رهبری انتقامی از آمریکا گرفتند ولی مردم می گویند که این در مقابل شهادت سردار سلیمانی انتقام کمی است و منتظر سیلی های دیگر فرزندان انقلاب بر گوش مسببان این حادثه نواخته شود، بیان کرد: ضربه سنگینی به آمریکایی ها زده و هِیمنه‌ی آمریکا در جهان شکسته شد و آمریکا نتوانست کوچکترین عکس العملی بعد از زدن این سیلی انجام بدهد.

سردار توکلی گفت: خون شهید سلیمانی سبب اتحاد بین ملت ایران و عراق شد و مردم عراق حضور باشکوهی در تشییع پیکر سردار سلیمانی داشتند که نتیجه همه سرمایه‌گذاری‌های دشمنان نتیجه عکس داد و عراقی‌ها به سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند.

وی با اشاره به اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی سبب ناراحتی همگان شد و سرداران عالی رتبه سپاه شجاعانه و با شهامت با حضور در تلوزیون از مردم عذرخواهی کردند، تصریح کرد: هوافضای سپاه قدرت ایران را بالا برده و در سطح جهان به عنوان قدرت موشکی مطرح کرده که این از خدمات سردار حاجی زاده به کشور است.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع)داستان لرستان خاطرنشان کرد: نوک حملات حال حاضر به سمت سپاه است، باید پشت صحنه این حملات مشخص شود، سپاه عزادار فرزندان نخبه این کشور است که در سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند و ما این عزیزان را جز خانواده خود می دانیم ولی عده ای با تعرض به عکس شهید سلیمانی در مسیر دشمن قدم بر می دارند.

وی افزود: دشمنان بدون اینکه پایگاهی در داخل کشور داشته باشند از طریق فضای مجازی سرباز جذب کردند و آنها را به کف خیابان می‌کشند، هرکسی که مقصر است به کوتاهی او رسیدگی خواهد شد ولی اجازه نخواهیم داد فضای داخل کشور را ملتهب کنند.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: دشمن در حال برنامه ریزی علیه کشور است که اگر می خواهیم راه سردار سلیمانی را ادامه بدهیم باید با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی به دهان آمریکا بزنیم.

وی با اشاره به اینکه تحت هر شرایطی باید حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم، بیان کرد: مطالبه مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی از ما حضور و مشارکت حداکثری است که باید توجه کنیم وبه افراد اصلح رای دهیم.

سردار توکلی گفت: عرصه برای حضور افراد، گروه‌ها و جناح‌ها در سطح کشور وجود دارد و باید تنور انتخابات را گرم نگه داریم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان پلدختر به سبب بروز سیلاب شروع سختی را در آغاز سال داشتند که خسارات فراونی وارد کرد که بخشی از این خسارات جبران شد که از مسئولان می خواهیم تلاش کنند اقدامات باقی مانده را انجام داده تا منازل مسکونی مردم  آماده و زیرساخت ها آماده استفاده مردم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها