صادقی خبر داد؛

برگزاری دومین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در لرستان

مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان از برگزاری دومین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ - 13January 2020

«فاطمه صادقی» مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرمآباد در خصوص طرح ملی سبک زندگی جهادی اظهار داشت: با توجه به برگزاری اولین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در سال گذشته، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد دومین دوره این طرح را با محوریت «تربیت دینی کودک» و به منظور تربیت مربیان توانمند از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور نخبگان علمی و حوزوی در سطح کشور برگزار کند.
 
صادقی با بیان به اینکه این دوره همزمان با سراسر کشور روز سه‌شنبه 24 دی در سالن اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان برگزار می‌شود، گفت: بعد از پایان این دوره، از کسانی که آموزش دیده اند به عنوان مربی در مدارس، فرهنگ‌سراها و دانشگاه ها جهت ترویج فرهنگ زندگی جهادی استفاده خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این طرح که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر اجرای آن دارند به‌منظور هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق منویات رهبری مبنی بر ارائه الگوی زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستا در پایان گفت: هدف از برگزاری این دوره بررسی مفاهیم اعتقادی و آموزش شیوه های تربیتی مناسب سنین کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار