هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

بررسی استعفای برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز موضوع استعفای برخی اعضای شورای شهر مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 14January 2020

بررسی استعفا برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در حاشیه صد و نودمین جلسه این شورا با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه شورای شهر اظهار داشت: صبح امروز این جلسه در حالی برگزار شد که شهردار تهران در آن حضور نداشت.

وی در خصوص موضوعات این جلسه گفت: یکی از بحث‌های جلسه امروز موضوع متمم بودجه بود؛ زیرا کمیسیون‌ها در حال بررسی متمم بودجه هستند و در این جلسه درباره این موضوع بحث شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برخی از کمیسیون‌ها در خصوص متمم بودجه نظرات ویژه‌ای داشتند که نیاز بود این نظرات یکسان شود و امروز بر این موضوع متمرکز شدیم.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از مسایلی که باعث شد جلسه طولانی شود، بحث استعفای برخی از اعضا بود. همان‌طور که می‌دانید روحیات اعضا متفاوت است و در این بین خانم آروین تصمیم گرفته بود که استعفا بدهد.

وی ادامه داد: البته نظر اعضا این بود که با توجه به شرایط حساس جامعه، خوب نیست که وی استعفا بدهد و این کار به صلاح نیست. مجموعاً بحث‌های مفصلی در این خصوص انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: خانم آروین هم در نامه‌ای عنوان کرده که هنوز تصمیم قطعی در خصوص استعفا نگرفته‌ است و همه تلاش کردند تا به وی مشورت بدهند که نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که خوب نیست در چنین شرایطی به این‌گونه موضوعات وارد شویم.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که یک ماه از صدور دستورالجلسه با معاون اول رئیس جمهور درخصوص واگن و اتوبوس گذشته است آیا در این خصوص اقدامی شده است یا خیر گفت: شب گذشته جلسه‌ای در این خصوص برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار