نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت‌الشعاع قرار دهد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران یکسری دشمنان قسم خورده‌ای دارد و نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت‌الشعاع قرار دهد.
کد خبر: ۳۷۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ - 14January 2020

نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت‌الشعاع قرار دهدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا رضایی‌کوچی» در گفت‌وگویی، با اشاره به اقدام برخی‌ها در بی‌اهمیت نشان دادن حمله سپاه به پایگاه‌های آمریکایی عین الاسد اظهار داشت: سربازان و سرداران سپاه برای دفاع از کشور تکه تکه می‌شوند و جانشان را برای دفاع از کشور در کف اخلاص گذاشته‌اند.

وی افزود: ما به همین راحتی نمی‌توانیم بگوییم که، چون فردی در سپاه خطا کرده است باید از این همه فداکاری و جانفشانی این نیرو بگذریم و آن را نادیده بگیریم.

این نماینده مجلس گفت: به هر صورت سپاه پاسداران یکسری دشمنان قسم خورده‌ای دارد و نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت الشعاع قرار دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حال حاضر دشمن در تلاش است تا از سقوط هواپیمای اوکراینی بهره‌برداری سیاسی کند این در حالی است صد‌ها فتنه و خرابکاری علیه ایران انجام می‌شود که اگر سپاه نباشد همه این موارد آسیب‌رسان خواهد بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها