برگزاری دومین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در چهارمحال و بختیاری

مسئول امور مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 14January 2020

«نرگس آل‌مومن» مسئول امور مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: دومین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی با محوریت تربیت دینی کودک با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور تربیت مربیان توانمند در شهرکرد برگزار شد.

آل‌مومن با بیان اینکه این دوره همزمان با سراسر کشور امروز در سالن اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: این دوره با حضور مربیان پرورشی و مشاوره آموزش و پرورش، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خواهران طلبه برگزار شد که از کسانی که آموزش دیده‌اند به عنوان مربی در مدارس، فرهنگسراها و دانشگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ زندگی جهادی استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره دکتر مدرسی پژوهشگر سواد رسانه، مهارت‌های لازم برای والدین در عصر رسانه را بیان و به ضرورت ارتقا سواد رسانه در توانمندسازی خانواده، فرزندان و نهادهای تربیتی همچون مدارس، دانشگاه‌ها و کانون‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها