قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

خدمت به مردم رمز ماندگاری شهید سپهبد «سلیمانی» شد

«مصطفی خاکسار قهرودی» با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی و تحت تأثیر قرار گرفتن جامعه بین‌الملل از این واقعه، این همراهی را ناشی از شخصیت بزرگ و اخلاص وی در خدمت به مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۳۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 14January 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، «مصطفی خاکسار قهرودی» در چهل و یکمین برنامه سه‌شنبه‌های فرهنگی که در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد با بیان اینکه، داغ شهادت سردار سلیمانی برای همیشه در دل‌ها تازه خواهد ماند، اظهار داشت: آنچه در این شرایط می‌توان التیام‌بخش باشد این است که امید داشته باشیم این حادثه مقدمه‎ای برای ظهور منجی عالم بشریت باشد و پذیرش جامعه را برای ظهور نور الهی آماده و فراهم کند.

خاکسار قهرودی همچنین با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی و تحت تأثیر قرار گرفتن جامعه بین‌الملل از این واقعه، این همراهی را ناشی از شخصیت بزرگ و اخلاص وی در خدمت به مردم عنوان کرد.

وی ابعاد مختلف شخصیت سپهبد قاسم سلیمانی را نیازمند تبیین، تشریح و توضیح دانست و افزود: شهید سلیمانی در میان همرزمانش شخصیت کم‌نظیری بود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین به حضور این سردار شهید در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی در اوج اقتدار، توانمندی و محبوبیت، در نهایت عجز و بندگی در مقابل خداوند و ائمه معصوم(ع) قرار می‌گرفت و با همه وجود متقاضی لطف و عنایت امام رضا(ع) بود و قطعاً چیزی را غیر از شهادت از خداوند مطالبه نمی‌کرد.

در ادامه این برنامه فرهنگی با حضور ریاست و مدیران ارشد سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، از نسخ خطی اهدایی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» به رهبر معظم انقلاب اسلامی که در گنجینه رضوی نگهداری می‌شود و پايگاه موضوعی سپهبد شهيد حاج «قاسم سليمانی» در کتابخانه دیجیتال رونمایی شد.

این پایگاه موضوعی مشتمل بر کتاب، مقاله، عکس و فیلم است، به معرفی و سخنرانی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، خاطرات همرزمان و رشادت‌های این سردار سرافراز سپاه اسلام پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار