جانشین قرارگاه ثامن‌­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه:

شهید «سلیمانی» برای نظام سلطه یک تهدید بود

سردار «مجیدرضا حسن‌­زاده» گفت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با ساماندهی و سازماندهی محور مقاومت، خواب راحت را از آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی گرفت و به الگویی برای مجاهدان انقلاب اسلامی تبدیل شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 14January 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» که در هیات حیدری تربت حیدریه برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون الطاف الهی و ائمه اطهار (ع) و خون پاک شهدای گرانقدری است که از همه هستی خود گذشتند و برای کشور افتخار و حماسه آفریدند.

وی در ادامه به بازخوانی جنایات دولت ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه پرداخت و افزود: رژیم تروریستی آمریکا داعش را سازماندهی و مسلح کرد و برای تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی، این مولود نامشروع را به غرب آسیا وارد کرد، اما به اذعان سردمداران نظام سلطه، این هزینه‌ها به تقویت و استحکام زنجیره مقاومت در منطقه تبدیل شد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها منطقه غرب آسیا را حیات خلوت خود می دانستند و منابع و ذخایر کشورهای اسلامی را غارت می‌کردند اما جمهوری اسلامی و محور مقاومت تهدیدی برای  منافع آنها بود و ایالات متحده از این موضوع به شدت عصبانی بود.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران بیان داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با ساماندهی و سازماندهی محور مقاومت خواب راحت را از آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی گرفت و به الگویی برای مجاهدان انقلاب اسلامی تبدیل شد.

حسن­‌زاده در پایان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانبها و تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس به ملت ما این درس را داد که اگر با تکیه بر توان داخلی در برابر زیاده­‌خواهی­های مستکبرین عالم ایستادگی و مقاومت کنید بر اساس وعده الهی پیروزی از آن شماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار