امام جمعه اهل سنت كرمانشاه:

تشییع پیکر شهید سلیمانی شکست سیاست‌های استکباری را به همراه داشت

ماموستا ملا «محمد محمدی» گفت: مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش تبدیل به صحنه انسجام و اتحاد ملی شد تا جایی که غرب و رسانه هایشان نتوانستند از آن چشم پوشیده و مجبور شدند به شکست سیاست‌های استکباری و تروریستی خود اعتراف کنند.
کد خبر: ۳۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 14January 2020

مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش شکست سیاست های استکباری و تروریستی را به همراه داشتبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، ماموستا ملا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت كرمانشاه امروز (سه شنبه) در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار داشت: آمریکای جنایتکار به خیال خود با این کار احمقانه می خواست عزم و اراده مردم ایران را در حمایت از انقلاب و رهبری کم کند اما دقیقا برعکس چیزی که آنها تصورش را داشتند، اتفاق افتاد.

وی گفت: تشییع میلیونی و باشکوهی که از پیکرهای مطهر شهدای مقاومت در عراق و شهرهای مختلف کشور صورت گرفت خلاف خواسته سردمداران استکبار را متجلی ساخت و رعب و وحشتی مضاعفتر از قبل به جان آنها انداخت.

ماموستا محمدی افزود: مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش تبدیل به صحنه انسجام و اتحاد ملی شد تا جایی که غرب و رسانه هایشان نتوانستند از آن چشم پوشیده و مجبور شدند به شکست سیاست های استکباری و تروریستی خود اعتراف کنند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: البته رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته و با موشک باران مقرهای آنان درس بزرگی به رییس جمهوری آمریکا و همپیمانانش دادند.

وی همچنین با غیرقابل انکار دانستن نقش و جایگاه پلیس در اقتدار و امنیت کشور، گفت: با مجاهدت های کارکنان نیروی انتظامی راه برای هرگونه ناامنی توسط دشمنان انقلاب و آشوب طلبان در کشور بسته شده است.

ماموستا محمدی تصریح کرد: حضور پلیس در جامعه همواره اطمینان بخش خاطر مردم و باعث دلگرمی و مایه امید همه افراد جامعه بوده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: در جریان اغتشاشات ۲ ماه پیش اگر حضور به موقع پلیس در صحنه و برخورد قاطعانه با دشمنان انقلاب و عده ای جوان فریب خورده نبود اتفاقات بدتری در کشور رخ می داد اما تلاش های ماموران نیروی انتظامی جلوی خسارت های بیشتر را گرفت.

وی تصریح کرد: امروز دشمن به هر حیله ای متوسل می شود تا بتواند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی با رهبری بی نظیر مقام عظمای ولایت، بصیرت مردم و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح از جمله پلیس توطئه های آنان همگی خنثی شده است.

ماموستا محمدی در پایان تاسف و تسلیت خود را نیز بابت سقوط هواپیمای مسافربری كه به اشتباه مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت جمعی از هموطنان انجامید، را نیز اعلام کرد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار