امیر سرتیپ هادیان:

امروز تمام دنیای استکبار به دنبال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جشنواره حضرت علی اکبر، جوان سرباز این نیرو با بیان اینکه استکبار نمی‌خواهد کشور‌های مسلمان تحت یک رهبری واحد و مقتدر باشند، گفت: امروز تمام دنیای استکبار از طریق ترور، تحریم و جنگ نرم به دنبال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۷۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 14January 2020

امروز تمام دنیای استکبار به دنبال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشنواره جوان سرباز این نیرو ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام شامخ سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و سرتیپ دوم خلبان «شهید محمدرضا رحمانی» اظهار داشت: سربازی امری مقدس و جایگاه والایی در مباحث اعتقادی و ایمانی دارد و در کلام وحی الهی و احادیث پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) به برکات کسی که به سربازی می‌پردازد اشاره شده است.

وی در ادامه افزود: کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خدمت مقدس سربازی مشغول می‌شود می‌تواند در سایه کمک به حفظ امنیت و اقتدار کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به رشد و تعالی شخصی خود هم بپردازد و سربازان علاوه بر ثواب معنوی که خواهند برد، از عزت و افتخار دنیوی هم برخوردار می‌شوند.

امیر هادیان در ادامه خطاب به سربازان گفت: خدمت مقدس سربازی در همه جای دنیا قابل احترام است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاص و والایی دارد لذا شما همه تلاش‌های خود از کوچک‌ترین کار‌ها در بخش‌های خدماتی تا سخت‌ترین آن‌ها در بخش پاسداری و همچنین عزیزان تحصیل کرده در حوزه مباحث تحقیقاتی را به عنوان باقیات‌الصالحات درنظر بگیرید و برای آن ارزش قائل شوید.

وی ادامه داد: نگاه به سربازی باید نگاه برداشت محصول از این دوره باشد و با توجه به ساختار اجتماعی جامعه و همچنین آفرینش خالق یکتا، سربازی کمک می‌کند انسان سختی‌هایی را تحمل کند که منجر به بلوغ و رشد بهتر او شده و نگاهش به حوزه نظام، خانواده و اجتماع تغییر کند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا تصریح کرد: امروز با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگاه ویژه ایشان به امر مقدس سربازی، سربازان عزیز می‌توانند اوقات خود را در قالب طرح‌های مهارت آموزی و مصباح به صورت هوشمندانه پرکنند و در کنار کار‌های خدماتی و بحث پاسداری، در راستای رشد و تعالی خود بکوشند.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: این نظام مقدس، آموزش دهنده شهیدانی همچون ستاری، دوران، سلیمانی و باکری است و این افراد در این نظام رشد کرده و توانستند دنیا را متحول کنند و اگر آن رشادت‌های جنگ هشت ساله و همچنین عزیزان مدافع حرم که برگرفته از راه و منش سیدالشهد است نبود وضعیت اکنون ما بسیار متفاوت بود.

وی با اشاره به مراسم سردوشی سربازان گفت: شما سربازان در مراسم سردوشی خود قسم یاد خواهید کرد و در قبال این سوگند در پیشگاه خداوند متعال و همچنین خانواده معظم شهدا مسئول خواهید بود و باید بخاطر داشته باشید که دشمن اگر جرات نمی‌کند به نظام ما نگاه چپ بیندازد به برکت مجاهدت‌ها و خون شهداست.

امیر هادیان تصریح کرد: مشکل آمریکا با ایران و نظام اسلامی به عنوان ام القری جهان اسلام و به مباحث هسته‌ای و موشکی محدود نمی‌شود بلکه این‌ها بهانه است و آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاطر اینکه ایران منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد و باعث بیداری کشور‌های منطقه می‌شود با ما مشکل دارند و نمی‌خواهند کشور‌های مسلمان تحت یک رهبری واحد و مقتدر باشند و امروز تمام دنیای استکبار از طریق ترور، تحریم و جنگ نرم به دنبال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان خطاب به سربازان گفت: شما باید قدر خودتان را بدانید و از این فرصت دوساله برای تعالی روح و فراگیری مهارت‌های اجتماعی و نظم در زندگی استفاده کنید تا بتوانید در آینده باعث افتخار نظام و کشور خود باشید و خدمت در ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعا در سرنوشت و نگاه به آینده شما تاثیر خواهد داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار