حمایت حزب‌الله عراق از برگزاری تظاهرات میلیونی ضدآمریکایی

دفتر سیاسی گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکایی‌ها را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ - 15January 2020
حمایت حزب‌الله عراق از برگزاری تظاهرات میلیونی ضد آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه‌نیوز، دفتر سیاسی گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای از فراخوان برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکایی‌ها در این کشور استقبال کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که ملت عراق با خلق حماسه تظاهرات میلیونی ضدآمریکایی نشان خواهند داد که استکبار قادر به درهم شکستن اراده آن‌ها برای اخراج اشغالگران نیست.
 
در ادامه این بیانیه تصریح شده است که لفاظی‌های خصمانه آمریکا ریشه در استکبار آمریکایی و تلاش مایوسانه آن برای درهم شکستن اراده عراقی‌ها و گروکشی از دارد.
 
گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که حماسه بزرگ مردمی این کشور به استکبار نشان خواهد داد که عراقی‌ها از یک پیکرند و به تجزیه آن‌ها دل نبندند و خواهند دید که چگونه عشایر الانبار و موصل با عشایر مرکز و جنوب عراق دوشادوش یکدیگر به مقابله با اشغالگران آمریکایی خواهند رفت.
 
روز گذشته، «مقتدی الصدر» رهبر جریان الصدر عراق، مردم کشورش را به برگزاری تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نظامیان آمریکایی فراخواند که این فراخوان با حمایت مقامات عراقی از جمله هادی العامری همراه بود.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار