حجت‎الاسلام «سجادی‌فر» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هویت پلید آمریکایی‌ها با ترور شهید سلیمانی نمایان‌تر شد

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: هویت زشت و پلید سران ظالم و مستکبر آمریکایی با ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای مردم دنیا نمایان‌تر شد.
کد خبر: ۳۷۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ - 15January 2020

هویت پلید آمریکایی ها با ترور شهید سلیمانی نمایان تر شدحجت‎الاسلام «سید روح‎الله سجادی‌فر» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: هویت زشت و پلید سران ظالم و مستکبر آمریکایی با ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم دنیا نمایان‌تر شد.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ ها با ادعای دفاع از حقوق بشر در امورات کشورها دخالت می‌کنند و خود را حامی صلح و امنیت جهانی می‌دانند، اما مردم دنیا از سالهای دور تاکنون چهره‌ای خشن و زورگو از آنها مشاهده کرده‌اند و با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حتی در کشورهای غربی که در بن بست رسانه‌ای هستند پرده از چهره جنایتکارانه آنها برداشته شد.

وی افزود: آمریکا خود را صاحب و مالک و تامین کننده امنیت دنیا می‌‌نامد ولی روزبه روز بر مردم جهان آشکارتر خواهد شد که این مستکبران به فکر تامین منافع خودشان هستند و از شرایط مختلف جهانی و اوضاع و احوال ملت‌ها و دولت‌ها برای رسیدن به اهداف شوم و ننگین شان که همان قدرت طلبی، ظلم و آدم کشی است بهره می‌برند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمریکا منشا تمام ناامنی‌ها و اعمال جنایتکارانه در دنیا است، اما خودش را حامی مردم جهان می‌داند چون تمدن پوشالی و نطفه این دولت خبیث با خونخواری و کشتن هزاران انسان بی‌گناه در قاره امریکا پایه‌گذاری شده است.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به هدف والای خود و به هر آنچه دعا می‌کرد و آرزو داشت دست پیدا کرد و با شهادت خود جاودانه شد.

سجادی‌فر گفت: دشمنان اسلام بدانند در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و کودک‌کش بدانند که هر چه علیه ملت ما توطئه انجام دهند ملت ما بیدارتر و پیوندشان محکم‌تر خواهد شد و این در طول چهار دهه انقلاب اسلامی و با حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ثابت شد که ما اهل کوفه نیستیم.

این مسئول تاکید کرد: شهید سلیمانی برای شهادت خود همیشه دعا می‌کرد و قطعا شهید شدنش هدیه الهی برای او بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد و منشاء این عزت دفاع خالصانه و دلسوزانه از مسلمانان مظلوم و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا در تحت ستم ایادی استکبار هستند می‌باشد و هم اینک به عنوان الگویی شجاع و مدبر و شخصیتی برجسته برای مردم و سربازان امت اسلامی در جبهه مقاونت اسلامی محسوب می شود و راه و آرمان او تا پیروزی نهایی یعنی آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عزت شخصیت‌هایی همچون سرادر سلیمانی و دیگر شهدای همراهشان برای دشمن خطرناک است چون این محبوبیت موجب انزوای آمریکایی‌ها در منطقه و بیداری ملت‌ها علیه جنایات ایالات متحده در دنیا خواهد شد و قطعا به انحای مختلف تلاش خواهند کرد که طبق معمول و عادت همیشگی‌شان با کلید زدن فتنه‌های داخلی و منطقه‌ای جنگ روانی و رسانه‌ای علیه این بیداری مقدس انجام دهند که کارشان بجایی نخواهد رسید و نصرت الهی و پیروزی به شرط بصیرت، اتکاء به خداوند متعال و اطاعت پذیری از ولایت فقیه با ملت ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار