طلبه شهید «احمدرضا رجایی»:

مردانه مقابل تجاوز دشمنان دین، مقاومت و ایستادگی کنید

طلبه شهید «احمدرضا رجایی» در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: در مقابل تجاوز دشمنان دین، مردانه مقاومت و ایستادگی کنید تا فردا و فرداها، فرزندانتان در مقابل جهانیان روسفید و سرافراز باشند.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 17January 2020

در مقابل تجاوز دشمنان دین، مردانه مقاومت و ایستادگی کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «احمدرضا رجایی» فرزند کاظم در سال 1345 در روستای «کفشگیری» از توابع شهرستان گرگان چشم به جهان گشود. دوره ابتدایی و راهنمایی را در همان روستا سپری کرد.

پس از انقلاب به همراه خانواده به شهرستان «کردکوی» مهاجرت کرد. پس از اخذ مدرک دیپلم، جهت تحصیل علوم دینی، وارد حوزه علمیه «امام خمینی» گرگان شد.

با شروع جنگ تحمیلی، جهت حضور در جبهه، احساس تکلیف می‌کرد؛ از اینرو همزمان با تحصیل در حوزه، به همراه برخی از دوستان طلبه در چندین نوبت عازم جبهه‌های نبرد شد.

در عملیات والفجر 8 در بهمن 1364 و عملیات بزرگ کربلای 5 در سال 1365 حضور داشت که سرانجام در همین عملیات، در تاریخ 25 دی شهد شیرین شهادت را نوشید و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فرازهایی از وصیتنامه شهید:

ملت عزیز و مقاوم و شهیدپرور، امام عزیز را تنها نگذارید و بدانید که این نوری تابنده و فرزند زهرای اطهر است و بدانید که امروز اگر ظالمان و ستمگران و استکبار جهانی، خدای ناکرده این طلوع را فرو نشانند، دیگر از اسلام خبری نخواهد بود. در مقابل این تجاوز دشمنان دین، مردانه مقاومت کنید تا فردا و فرداها، فرزندانتان در مقابل جهانیان روسفید و سرافراز باشند.

به برادران روحانی و طلبه خویش نیز سخنی بگویم: این مردم را گرامی بدارید و در ارشاد اینان از توصیه های حضرت امام و نمایندگان حضرت امام درس بگیرید و بدانید اگر ذره ای از تفکر اینان خارج شوید، در تفکرتان شک کنید.

پدر عزیز و خوبم، شما در طول زندگی و گذراندن مسیر پرپیچ و خم آن، تلاش‌ها نمودید تا فرزندانت را در آینده موفق ببینی، شما زحمت‌های زیادی کشیدی تا امانت خداوند را به این مرحله رساندی و حق بسیاری بر گردن حقیر داشتی.

مادرم تو نیز افتخار کن و در زندگی خویش سعی کن تا فرزندان دیگر را هم طوری تربیت نمایی که آینده ساز مملکت اسلامی باشند.

دعا کنید تا خداوند بنده را با شهدا محشور کند چون دعایتان نزد خداوند زودتر اجابت می‌شود. به برادرانم می‌گویم که درس خویش را به نحو احسن بخوانید و در سازندگی انقلاب و حفظ آن تلاش کنید، نمازهایتان را اول وقت بخوانید. روح خویش را با مطالعه کتب اسلامی و عمل به آن پرورش دهید و در مراقبت از پدر و مادر کوشا باشید.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار