پیام قدردانی فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) از حضور مردم نیشابور در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سلیمانی»

سردار «حسین سلیمانی» با صدور پیامی از حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور نیشابور در ویژه برنامه‌­های بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و شهدای جبهه مقاومت قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۷۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از نیشابور، در پی شهادت فرمانده دلاور جبهه مقاومت سپهبد «قاسم سلیمانی» و جمعی از هم‌رزمانش و برگزاری برنامه­‌های بزرگداشت در سراسر کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) با صدور پیامی از حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان نیشابور در این ویژه برنامه‌­ها قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: در آستانه ورود به ایام سوگواری فاطمیه ملت شریف ایران اسلامی با اتکا به فضل الهی، حماسه‌ای پایدار و ماندگار در مراسم بدرقه شهدای فاطمی جبهه مقاومت به نمایش گذاشتند.

این پیام می­‌افزاید: حضور باشکوه مردم دیار سلسله‌الذهب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای جبهه مقاومت و زمان‌شناسی مردم بصیر این خطه در محکومیت جنایات ددمنشانه استکبار جهانی برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ شهرستان نیشابور ثبت کرد.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: این حضور حماسی نشان از بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که به‌یقین اجر آن در نزد خداوند و شهدا محفوظ خواهد ماند.

در این پیام تصریح شده است: به‌رسم قدرشناسی بر خود واجب می‌دانم از حضور شکوهمندانه عموم مردم شهیدپرور شهرستان نیشابور، امامان جمعه، روحانیت محترم، فرماندار و مسئولین محترم هیائات مذهبی که همت و خالق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا شدند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

این پیام می‌­افزاید: همچنین با نهایت احترام از همه مردم قدرشناس و اعضای شورای تأمین شهرستان نیشابور که با حضور در تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نسبت به خدمتگزاران خود در سپاه بذل محبت فرموده و موجبات روحیه‌بخشی و صلابت بیشتر رزمندگان را فراهم نمودند قدردانی می‌کنیم.

در پایان این پیام آمده است: رجاء واثق داریم که برکات بزرگداشت مقام شهید علاوه بر جلب رضایت الهی، موجب عزت روزافزون ایران اسلامی خواهد گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها