معاون دادستان تهران تأکید کرد؛

برخورد قضایی با افراد و دستگاه‌های کم‌کار در عرصه مبارزه با مواد مخدر

مهدی مهرانگیز گفت: قوه قضائیه با افراد و دستگاه‌های مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر که کم‌کاری می‌کنند، برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 15January 2020

برخورد با کسانی که در مبارزه با مواد مخدر قصور دارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی مهرانگیز» معاون دادستان تهران در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر، در دادگاه انقلاب اسلامی از ظرفیت ماده‌های ۱۳ و ۱۴ قانون مبارزه با مواد مخدر در زمینه ضبط و مصادره اموال قاچاقچیان مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۳ قانون، برای ضبط اموال باید آن مکان محلی برای تولید، توزیع و انبار مواد مخدر باشد.

معاون دادستان تهران گفت: اگر دستگاهی در راستای مبارزه با مواد مخدر کوتاهی کند و نیروی انتظامی علیه آن دستگاه اعلام جرم کند، دادگاه انقلاب اسلامی به آن رسیدگی خواهد کرد؛ همچنین اگر فردی در زمینه مبارزه با مواد مخدر قصور و کوتاهی کند به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

مهرانگیز با اشاره به اینکه دره فرحزاد برای تهران به یک معضل تبدیل شده است، گفت: باید طرح پاکسازی دره فرحزاد با شدت ادامه داشته باشد و اگر نیاز به ورود دستگاه قضا باشد با تمام توان ورود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در یک مقطعی مسئول مبارزه با مواد مخدر بود، گفت: سردار یزدی می‌گوید که در یک عملیات که قرار بود یکی از بزرگترین قاچاقچیان را دستگیر کنیم، حاج قاسم حواسش به سلامتی دختران کوچک آن قاچاقچی بود و اخلاص و ایمان شهید سلیمانی علاوه بر جدیتی که در کارها داشت، در چنین صحنه‌هایی نمود می‌یافت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار