مدیر آموزش و پرورش بابلسر:

توجه به ظرفیت دفاع مقدس شاخص‌ فرهنگی آموزش و پرورش محسوب می‌شود

«احمدرضا مهاجری‌نژاد» توجه به ظرفیت ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های فرهنگی آموزش و پرورش برشمرد.
کد خبر: ۳۷۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 15January 2020

توجه به ظرفیت دفاع مقدس شاخص‌ فرهنگی آموزش و پرورش محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمدرضا مهاجری‌نژاد» مدیر آموزش و پرورش بابلسر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر توجه به ظرفیت ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های فرهنگی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی افزود: توجه به ظرفیت دفاع مقدس هم در سند تحول آموزش و پرورش بیان شده و هم در مجموعه خودمان به عنوان یکی از برنامه‌های اساسی در آموزش و پرورش این کار را انجام می‌دهیم.

مهاجری‌نژاد با بیان اینکه از مفاهیم دفاع مقدس در تولید محتوا از ظرفیت دانش آموزان و معلمان در قالب برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنیم، گفت: همچنین در برنامه‌هایی که در طول سال به صورت دانش آموزی در سطح مدارس برگزار می‌شود توجه به دفاع مقدس در اولویت است.

این مسئول از استقبال خوب دانش آموزان در حوزه تولید محتوا خبر داد و گفت: دانش آموزان علاقمند به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی مربوط به حوزه شهدا و دفاع مقدس هستند و مشارکت بالای دانش آموزان و همکاران فرهنگی را در این زمینه شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار