ما قوی هستیم- ۵۶/

راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن بسیار موثر بوده است

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: راهیان نور در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن بسیار موثر بوده است و لازمه تحقق و توسعه حماسه‌های دفاع مقدس توجه به راهیان نور است.
کد خبر: ۳۷۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «یعقوب سلیمانی» در نشست برنامه ریزی ستاد راهیان نور استان کرمان با بیان اینکه راهیان نور در خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمن بسیار موثر بوده است اظهار داشت: لازمه تحقق و توسعه حماسه های دفاع مقدس توجه به راهیان نور است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری از استان کرمان بیش از سه هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، افزود: در یک اقدام ارزشمند در سال جاری از استان کرمان نزدیک به ۱۰ هزار نفر دانشجو در راهیان نور حضور یافتند.

سلیمانی در ادامه با استقبال از پیشنهاد استاندار کرمان مبنی بر راه اندازی کاروان های اعزام به کرمان برای زیارت مزار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گفت: در این مورد نیز آماده همکاری هستیم و این برنامه می تواند با توجه به زیرساخت هایی که در استان کرمان وجود دارد هم در زیارت شهداء و هم در معرفی مراکز تاریخی کرمان و گردشگری نیز مفید باشد.

در ابتدای این جلسه «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد در زمینه راهیان نور دارد، افزود: پیشنهاد می‌شود راهیان نور دومی در کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم راه‌اندازی شود و ما آمادگی پذیرای مردم از سراسر کشور برای حضور در کرمان و آشنایی با سیره سردار حاج قاسم سلیمانی را داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز مزار شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور است، افزود: حضور جوانان از سایر نقاط کشور برای حضور در آرامگاه سپهبدحاج قاسم سلیمانی می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار