سردار نقدی:

امروزه جنگ محور مقاومت با خود آمریکایی‌هاست

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در گذشته، جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکا نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدال با آمریکا و نیروهای تروریست آن است.
کد خبر: ۳۷۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 16January 2020

امروزه جنگ محور مقاومت با خود آمریکایی‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌ غربی در ارومیه اظهار داشت: عشایر در سال‌های اول انقلاب با دست خالی به ندای ولایت لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام و امنیت نظام اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه نام عشایر همیشه تداعی‌گر خصوصیت‌هایی نظیر شجاعت، مردانگی، عزت و ولایتمداری است، افزود: مهمان‌نوازی، سخت‌کوشی و تلاش در مناطق صعب‌العبور، کار و تولید از صفات اصلی عشایر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر امروز جامعه بشری از جوانمردی، صداقت و نجابت آنها درس بگیرد بخش اعظم مشکلات حل می‌شود و تجمیع نام عشایر با واژه شهید موجب اعتلای جایگاه این انسان‌ها می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: پایه اصلی تمام پیروزی‌ها در مقابل دشمن، مردم بوده و تکیه بر توان مردمی موجب پیروزی مردم کشورهای انقلابی بر دشمن است.

نقدی تصریح کرد: شهدای عشایر همانند بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی، در غربت و به خاطر حمایت از جمهوری اسلامی مورد شکنجه قرار گرفتند، ولی همچنان پای این نظام و انقلاب ایستادند و با از خود گذشتگی موجب پیروزی‌ها شدند.

مردم پایه اصلی انقلاب هستند

وی خاطرنشان کرد: پایه اصلی و ستون فقرات جنگ تحمیلی و دوران مختلف تهدیدات همین مردمی هستند که در برابر دشمن ایستاده‌اند و هیچ قدرتی توان غلبه بر آنها را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز مردم یمن و فلسطین اشغالی با دست خالی در برابر تجهیزات و موشک‌های دشمن ایستاده‌اند، تمام ابرقدرت‌ها در برابر اراده مردم انقلابی، کوچک و ناچیز هستند.

این مسئول گفت: تنها دلیل ایستادگی مردم کشورها در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح این است که تمام اراده و توان کسب شده از خود مردم است.

نقدی اضافه کرد: حزب‌الله لبنان و دیگر مراکز انقلابی طی سالیان مختلف با تکیه بر اراده الهی و مردمی توانستند دشمن را ذلیل کنند و سند راهبردی ارتش دشمن در برابر اراده نیروهای جهادگر اسلام با شکست مواجه شد و این نشانه عزت اراده الهی در برابر تمام توانایی‌های دشمن است.

وی اضافه کرد: غلبه مردم بر دشمن با طی مسیر شهدا و تقدیم جوانان در راه اسلام و انقلاب میسر شد و همیشه با همین رویه موفق و پیروز بوده‌ایم و آمریکایی‌ها هر روز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در گذشته، جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکا نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدال با آمریکا و نیروهای تروریست آن است.

نقدی عنوان کرد: تروریست‌ها باید خودشان انتخاب کنند که با تابوت یا با پای خودشان از منطقه می‌روند این اجماع رهبران مقاومت است که باید تروریست‌ها از منطقه بروند و امروز بیش از همیشه نیاز به درس از شهدا و معارف جنگ داریم چرا که مدار جنگ از مزدوران به خود آمریکا تغییر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار