برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «جوین»+ تصاویر

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «جوین» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «جوین» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان جوین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: دفاع مقدس، دریایی از اطلاعات و ارزش‌های نهفته‌ای است که باید بر اساس زمان‌بندی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در جهت حفظ و نشر ارزش‌های آن گام برداریم.

وی تأکید کرد: نگاه انقلابی این است که به همه لایه‌های قابل انعکاس و افتخارآمیز دفاع مقدس توجه شود؛ بر همین اساس حفظ آثار به‌ جامانده از پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف و شهدا و نشر ارزش‌های این حماسه عظیم، باید با هم‌افزایی هر چه بیشتر پیشکسوتان دفاع مقدس و دستگاه‌های اجرایی صورت بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌ها و شورای هماهنگی باید محور انسجام‌بخشی، هماهنگی و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌­ها و پیشکسوتان در راستای پیشبرد مأموریت‌های محوله باشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان جوین صورت گرفته که این امر نشان از مساعدت و حمایت مسئولان محلی و پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین هم­‌افزایی و انجام کار مشترک آن‌ها دارد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در پایان، یادمان شهدای گمنام را محل حضور مستمر مؤمنین دانست و بر احداث یادمان شهدای گمنام شهر «حکم‌آباد» با استفاده از ظرفیت‌های محلی و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذار جهت رونق بخشیدن به آن را ضروری دانست.

فرماندار شهرستان جوین نیز در سخنانی ضمن اشاره به ضرورت ساخت یادمان شهدای گمنام شهر «حکم‌آباد»، بر تشکیل هیئت‌ امنای این یادمان جهت تسریع در احداث آن با توجه به ظرفیت‌های محلی تأکید کرد. 

در ابتدای این نشست «حسین جمشیدی» فرماندار شهرستان جوین و «محمدعلی شمس‌آبادی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار