سردار شهسواری:

امنیت ایران مرهون همکاری برادران شیعه و سنی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: امنیت ایران مرهون همکاری برادران شیعه و سنی بوده و این از برکات جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 16January 2020

امنیت ایران مرهون همکاری برادران شیعه و سنی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌ غربی در ارومیه با بیان اینکه برای دفاع از کشور و نظام همه مردم ایران اعم از شیعه و سنی همکاری داشته‌اند، اظهار داشت: امنیت این کشور مرهون همکاری برادران شیعه و سنی بوده و این از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقش آذربایجان‌ غربی در جنگ تحمیلی و در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: یاد ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌ غربی و هزار شهید عشایر که برای تکلیف الهی و دفاع از ولایت خود در این راه قدم گذاشتند، گرامی باد که برای دفاع از این مرز و بوم از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به میدان دفاع شتافتند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب و اسلام با خون خود این انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

وی با بیان اینکه دشمن با مشاهده حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در بهت و حیرت فرو رفت، عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسم که بعد از مراسم تشییع حضرت امام (ره) یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌های تشییع در کشور بود که ترس در دل دشمنان ایجاد کرد و مهر و محبت در دل دوستان به وجود آورد.

شهسواری با اشاره به اینکه این حضور مردم نشان داد که آنها همیشه از اسطوره‌های دفاع و مدافعان امنیت کشور سپاسگزار و قدردان هستند، خاطرنشان کرد: در سایه همین حمایت و پشتیبانی مردم بود که سپاه با زدن پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق سیلی محکمی به آنها زد و توانست ابهت آمریکا را در منطقه بشکند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ وقت تصور نمی‌کرد که شهادت سردار سلیمانی در کشور موجبات اتحاد و وحدت را فراهم کند چرا که اگر این موضوع را می‌دانست دست به کاری چنین احمقانه نمی‌زد، ادامه داد: سردار سلیمانی با گوش به فرمان ولایت فقیه بودن همیشه در میادین مختلف برای دفاع از جان مردم پیش‌قدم شده و سدی محکم در برابر دشمنان ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها