نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

جایگاه نماینده ولی فقیه فراجناحی است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و جایگاه ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراجناحی بوده و مربوط به اقشار مختلف مردم است، جایگاه نماینده ولی فقیه در استان‌ها هم فراجناحی بوده و اختصاص به طیف و گروه خاصی ندارد.
کد خبر: ۳۷۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در آیین معارفه خود اظهار داشت: افتخار می‌کنیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در راس آن ولایت فقیه است و در برهه‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که در راس حاکمیت آن، اولیای الهی قرار گرفته و اهداف و آرمان‌های آن، الهی و تحقق اهداف و آرمان‌های اولیا است.

وی با بیان اینکه دنیای بیدار و رسانه‌ای امروز با همه ابعاد و افکار و حکومت‌های گوناگون از شکوه و عظمت و قدرت و مقاومت ملت ما در برابر توطئه‌های گوناگون متحیر مانده‌اند، افزود: امروز به برکت ولایت فقیه و خون شهدا است که قدرت‌های بزرگ اعتراف می‌کنند که اگر یکی از این توطئه‌ها علیه ما انجام می‌شد سرنگون می‌شدیم.

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و جایگاه ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراجناحی بوده و مربوط به اقشار مختلف مردم است و همه مردم زیر چتر او زندگی می‌کنند، جایگاه نماینده ولی فقیه در استان‌ها هم فراجناحی بوده و اختصاص به طیف و گروه خاصی ندارد.

حسینی بیان کرد: باید همراه با همه طیف‌ها و گروه‌ها مثل برادر در کنار هم باشیم و از همه مسئولان برای خدمت بیشتر مدد می‌جویم و باید برای پیشرفت استان در ابعاد مختلف در کنارهم باشیم.

وی ابراز کرد: آرمان‌های کشور و ملت ما جهانی و آرمان‌های مهدویت است و ما به آینده جهان و طلوع خورشید عالم‌تاب ولایت می‌نگریم و لذا باید به تناسب این اهداف تلاش و برنامه‌ریزی کنیم و بسیاری از اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.

امام جمعه جدید یاسوج متذکر شد: ما دشمنانی قسم‌خورده داریم که اگر لحظه‌ای غافل ماندیم با تمام قدرت و شدت بر همه ابعاد زندگی ما می‌تازند و به هیچ شخص، جناح و طیفی رحم نمی‌کنند لذا باید وحدت و انسجام را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

حسینی بیان کرد: جایگاه ولی فقیه و امام جمعه در کشور و استان این است که باید همه انرژی‌ها و توان‌ها در آنجا به وحدت برسند و در مسیر نظام و انقلاب و خدمت به مردم به‌کارگرفته شوند.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مورد بی‌مهری حکومت‌های دست‌نشانده قرار گرفته بود و محرومیت و مشکلاتش بی‌نهایت بود، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکوه و پیشرفتی معجزه‌آسا را به خود دیده که هرگز قابل مقایسه با گذشته نیست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد که بالاترین آن نیروی انسانی است که زیربنایی‌ترین عامل پیشرفت یک جامعه و کشور است.

حسینی بیان کرد: وقتی جنگ آغاز شد جوانان این سرزمین فوج فوج به میدان جنگ رفتند و در مقابل ماشین جنگی این دشمن گاهی حتی با دست خالی ایستادند و جان دادند اما عزت و شرف ندادند.

وی با بیان اینکه تقدیم یک هزار و 880 شهید گلگون‌کفن به نظام و انقلاب اسلامی از افتخارات استان ما است، گفت: هشت شهید این استان قبل از انقلاب به دستان مسلحین حکومت پهلوی به شهادت رسیدند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به قیام‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد علیه رژیم پهلوی، ابراز کرد: وقتی جریان قیام مردم استان ما به گوش امام خمینی (ره) رسید ایشان در آن شرایط سخت و با وجود قیامی که آغاز کرده بود، فرمود اگر بشود ما هم به مردم این استان ملحق می‌شویم.

حسینی گفت: این استان پرافتخار ظرفیت‌های بی‌شمار مادی از جهت کشاورزی، صنعت و آب دارد که استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها، همت عالی مسئولان و وحدت بین مردم و مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار