برگزاری راهپیمایی دفاع از «آرمان‌های انقلاب» در بوشهر

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر جمعه پس از اقامه نماز جمعه در ۲۵ نقطه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 16January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی همواره پیشتاز بوده و هر جایی که نیاز باشد در صف اول حمایت از انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ایران خط قرمز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر جمعه ۲۷ دی دی  پس از اقامه نماز جمعه در ۲۵ نقطه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این مراسم در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جان‌باختگان سانحه هوایی پرواز اوکراینی و دفاع از کیان سپاه مقتدر پاسداران انقلاب برگزار خواهد شد.

وی محل برگزاری این مراسم در شهر بوشهر را از مصلی تا میدان قدس دانست و بیان کرد: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران حضوری گسترده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار