معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

روحانیت همواره در صحنه‌های اجتماعی پیشرو بوده است

حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» گفت: افتخار روحانیت این است که همواره در همه صحنه‌های اجتماعی پیشرو بوده و در درک درست اتفاقات جامعه با مردم همراهی می‌کند.
کد خبر: ۳۷۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: افتخار روحانیت این است که همواره در همه صحنه‌های اجتماعی پیشرو بوده، در سختی‌ها همراه مردم بوده و همیشه در درک درست اتفاقات جامعه با مردم همراهی می‌کند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس، افزود: امروز هم اگر نیاز به فداکاری باشد مردم ما آماده فداکاری در خط مقدم هستند.

محمدیان به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و عنوان کرد: این شهادت، چشم‌های غبار گرفته را روشن کرد تا ببینند که این ملت، همان ملتی است که در هشت سال دفاع مقدس درخشید.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی یک رفراندوم به تمام معنا بود، گفت: هیچ رفراندومی نمی‌توانست اینطور حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشاند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردم با حضور گسترده در این مراسم، وفاداری خود را به نظام نشان دادند و بار سنگین مسئولیت بر دوش مسئولان بعد از این حماسه بزرگ بیشتر احساس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار