سردار جزایری

عده‌ای در کشور اسیر تبلیغات دروغین رسانه‌‌های غربی شده‌اند/ هرگونه اعتماد به غرب نابودی به دنبال خواهد داشت

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افول مولفه‌های قدرت سلطه و استکبار به رهبری ایالات متحده در برابر جبهه مقاومت جهانی تاکید کرد: آمریکا به زانو در خواهد آمد.
کد خبر: ۳۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ - 07January 2015

عده‌ای در کشور اسیر تبلیغات دروغین رسانه‌‌های غربی شده‌اند/ هرگونه اعتماد به غرب نابودی به دنبال خواهد داشت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، که بهمناسبت گرامیداشت سالگرد ایام پیروزی عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ سخن میگفت، اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس رزمندگان اسلام، کشورمان با فراز و نشیبهای زیادی مواجه شد و لیکن نتیجه نهایی و برآیند این دوره، از آنچنان برکات عظیمی برخوردار است که تاکنون جامعه ما و جهان مستضعفان از آن بهره میگیرند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند آمریکا و اذنابش را میتوان دچار شکست و هزیمت نمود و این خود یکی از درسها وعبرتهای تاریخساز این دوره پرشکوه بهشمار میآید.

جزایری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت به لحاظ توان و عناصر قدرت قویتر شدهاند و در قبال همه شاخصهها و مؤلفههای قدرت، جبهه خصم به رهبری آمریکا، با افول روبرو شده است، خاطرنشان کرد: البته یک واقعیت را نمیتوان کتمان کرد و آن قدرت رسانهای و پروپاگاندای غرب است که تلاش میکند همچنان قدرت خود را به رخ دیگران بکشد و به این وسیله از طریق تاکتیک مرعوبسازی، سیاستها و برنامههای نامشروع خود را پیش ببرد و متأسفانه در کشور ما هم عدهای در تله تبلیغات دروغین رسانهای صهیونیستی و غربی گرفتار شدهاند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به رویکردهای موجود درقبال رابطه با آمریکا بیان داشت: در مورد روابط با آمریکا با دو گروه افراد مواجه هستیم، عدهای که در تور تبلیغات و عملیات روانی رسانههای استکباری گرفتار شدهاند و عدهای دیگر که آدرس آنها را باید از طریق سرویسهای بیگانه جستجو کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان داشت: ملت ایران هرگز زخمهای وارده ناشی از جنایات امثال انگلیس و آمریکا و هم پیمانانشان، بر پیکر خود را فراموش نمیکند و به درستی میداند تا حاکمیت زر و زور و تزویر، ناشی از تفکرات و اندیشههایی که زیرساختها و مبانی حکومت را در این کشورها شکل داده، تغییر نکند، هرگونه اعتماد به این دولتها، ورود در ورطه استحاله و نابودی است.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه در جهان امروز سیستمهای ابر سرمایهداری و صهیونیزم بینالملل همه تلاش خود را معطوف بلعیدن کشورها میکنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی کشورهای آزاده هر لحظه باید بر قدرت و توان خود در همه عرصههای قدرت بیفزایند و تجربه موفق انقلاب اسلامی بهدرستی حاکی از آن است که رژیمهای سلطه گر و آمریکا در برابر این اراده پابرجا، به زانو درخواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به ویژگیهای استکباری آمریکا، با این کشور رابطه برقرار نمیشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها