نخستین یادواره شهدای گردان زرهی والفجر قم برگزار شد + تصاویر

نخستین یادواره شهدای گردان زرهی والفجر لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 17January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نخستین یادواره شهدای گردان زرهی والفجر از گردان‌های تیپ مکانیزه ۲۰ نزسا، با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام «شیخ‌علی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی رمضان، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» و شهدای سانحه هوایی اخیر، اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌های آنان را مورد تاکید قرار داد.

نخستین یادواره شهدای گردان زرهی والفجر قم برگزار شد+ تصاویر

همچنین سرتیپ پاسدار «فتح‌الله جعفری» از فرماندهان لشکر۳۰ زرهی ثارالله در دوران دفاع مقدس و بنیان‌گذار یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی سخنانی، خاطراتی را از تشکیل گردان و رشادت شهدا و ایثارگران آن بیان کرد.

در مراسم که با حضور معنوی پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله مربوط به عملیات «رمضان» همراه بود، حاج «علی مالکی‌نژاد» از جانبازان دفاع مقدس، دقایقی به نوحه‌سرایی و شعرخوانی در وصف مقام شهید گمنام و تکلیف امروز همگان در برابر فتنه‌های پیش‌آمده پرداخت و در پایان مراسم نیز خانواده‌های معظم شهیدان والامقام گردان زرهی والفجر و دو تن از ایثارگران پیشکسوت گردان به نام‌های «علی اکبر عطایی» و «رضا عیسی‌آبادی» تجلیل شدند.

نخستین یادواره شهدای گردان زرهی والفجر قم برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار