کوچکی‌نژاد:

قدرت سپاه باعث تلاش دشمن برای ترور شخصیت سردار «حاجی‌زاده» شده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قدرت نیروی هوافضای سپاه پاسداران باعث ترس و وحشت دشمنان شده است و به همین دلیل آنان به دنبال ترور شخصیتی سردار «حاجی‌زاده» هستند.
کد خبر: ۳۷۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ - 17January 2020

قدرت سپاه باعث تلاش دشمن برای ترور شخصیت سردار «حاجی‌زاده» شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جبار کوچکی‎نژاد» در گفت‎وگویی، در واکنش به هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به نیرو‌های سپاه پاسداران پس از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، اظهار داشت: پس از شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» که محبوبیت بسیار زیادی میان مردم داشت، دشمنان نظام با تبلیغات منفی خود به دنبال ترور شخصیتی سردار حاجی‎زاده هستند، چرا که این نیروی خدوم و انقلابی هم محبوبیت بسیار زیادی میان مردم به جهت رشادت‌هایش دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروی هوافضای سپاه در دوران سردار «حاجی‌زاده»، گفت: قدرت نیروی هوافضای سپاه پاسداران باعث ترس و وحشت دشمنان شده است و از آنجایی که دشمنان با تحریم‌های متعدد خود هم نتوانستند قدرت دفاعی و موشکی ما را کاهش دهند، هر موضوعی، چون سقوط هواپیما را بهانه قرار می‌دهند تا بلکه از این طریق بتوانند نیرو‌های نظامی را تضعیف کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: قطعا مردم ما اجازه نمی‌دهند دشمنان و معاندان نظام، سردار حاجی زاده را مورد تهاجم قرار دهند و قطعا ملت، دولت، مجلس و دیگر مسئولان قوا از شخصیت این سردار همیشه پیروز دفاع می‌کنند و حامی مدافعان امنیت و آرامش کشور هستند.

کوچکی‌نژاد متذکر شد: انتقام سخت جمهوری اسلامی از آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی باعث شد که دشمنان نظام عصبانی شوند و از هر بهانه‎ای، چون سقوط هواپیما که با یک خطای انسانی رخ داد، استفاده می‌کنند تا عصبانیت خود از نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران را نشان دهند.

وی با بیان این که سپاه پاسداران تاکنون در هر موضوعی که ورود کرده، موفق بوده است، افزود: آمریکا با تحریم‌های ظالمانه هم نتوانست تأثیری روی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به ویژه قدرت ایران در زمینه نظامی و دفاعی بگذارد و با تدابیر نظام جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستیم در یک نبرد نظامی، آمریکا را نابود کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در همه نبرد‌های نظامی خطای انسانی پیش می‌آید و معمولا مسئولان دیگر کشور‌ها به خطا‌های خود اقرار نمی‌کنند، اما مسئولان ما صادقانه این موضوع را با مردم در میان گذاشتند و این مسئله باعث شد که محبوبیت آنان در میان مردم دوچندان شود.

کوچکی نژاد اظهار داشت: تمام رسانه‌های بیگانگان این روز‌ها روی موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی مانور می‌دهند تا به اهداف خودشان برسند و از نظام انتقام بگیرند، اما راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان این که پس از وقوع این حادثه عده‌ای از افراد به دنبال انتقام گیری از نیرو‌های سپاه انقلاب اسلامی هستند که البته این مسئله جدیدی نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، معاندان نظام و دشمنان جمهوری اسلامی با سپاه مشکل داشتند، چرا که قدرت سپاه پاسداران، هیمنه دشمن را نابود کرده است، تصریح کرد: دشمنان با همه تخریب‌ها و برنامه‌های شوم خود نمی‌توانند تأثیری در کاهش اقتدار نظام و سپاه بگذارند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار