سردار باقرزاده تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل «مجلس شورای اسلامی» در تراز انقلاب/ خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار «سلیمانی» است

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ضرورت تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی، گفت: اگر نماینده‌ای به دست بیگانگان مانند آمریکا چشم بدوزد، نماینده ملت نیست.
کد خبر: ۳۷۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 17January 2020

ضرورت تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی/ خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار «سلیمانی» استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز حماسه و ایثار مردم «خوانسار»، با اشاره به نقش علما در تبیین راه ولایت و اعزام رزمندگان به جنگ، اظهار داشت: زمانی که میل و رغبت مقابله با دشمن در وجود انسان نباشد، شکست اتفاق می‌افتد؛ لذا در دوران دفاع مقدس، به برکت جان فشانی شهدا پیروز میدان شدیم.

وی تصریح کرد: شهدا به ما درس استقامت و ایثار آموختند و در این روزهای پرالتهاب ما  باید این درس را راه گشای مسیر خود قرار دهیم تا به مانند گذشته پیروز میدان باشیم، از تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا به حضرت مهدی (عج) پناه می‌بریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به اینکه شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» برای مردم منطقه تلخ بود، گفت: هدف دشمنان در حادثه سقوط هواپیما خدشه زدن به  وحدت ملت ایران است.

وی با تأکید بر این‌که برای مصون ماندن از فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، باید از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی کنیم، گفت: خروش مردم منطقه در خروج آمریکایی‌ها از عراق، ثمره خون سردار سلیمانی است.

سردار باقرزاده با تأکید بر ضرورت تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی، گفت: اگر نماینده‌ای به دست بیگانگان مانند آمریکا چشم بدوزد، نماینده ملت نیست؛ نماینده مجلس باید مردمی، انقلابی و ولایت‌مدار باشد و تقوا را پیشه کند تا بتواند در عهد و پیمان با ملت وفادار باشد.

وی تأکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه یک امر عقلانی است، عده‌ای که طرز تفکر بیگانگی با کشور دارند، به‌دنبال براندازی ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار