امام جمعه اراک:

ملت ایران اجازه تضعیف سپاه پاسداران را نمی‌دهد/ جبهه مقاومت با شهادت سردار «سلیمانی» جان دوباره گرفت

آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» با اشاره به اینکه خون شهدای مقاومت، وحدت دنیای اسلام را تقویت کرد، گفت: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود، اجازه تضعیف نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران را نخواهد داد.
کد خبر: ۳۷۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 17January 2020

ملت ایران اجازه تضعیف سپاه پاسداران را نخواهد دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» امام جمعه اراک، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران هوشیار است؛ اما برخی از مقاطع دشمنان و کوردلان داخلی و خارجی به دنبال فتنه‌انگیزی هستند که ملت باید در این مقاطع هوشیاری خود را بیشتر حفظ کنند تا دشمنان نتوانند از این حوادث سوءاستفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جریان‌سازی کور و منافقانه از شگرد‌های دشمنان غربی و اسرائیلی است که نمونه آن ایجاد داعش در منطقه بود که خودشان به صراحت اعلام کردند این موجود کثیف را ما ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز پاسدار واقعی اسلام بود، افزود: شهید «قاسم سلیمانی» عمر خود را در راه مجاهدت و پاسداری از ارزش‌ها صرف کرد و شهادت وی جهان اسلام را در غم بزرگی فرو برد.

امام جمعه اراک، با تأکید بر اینکه ترور و شهادت سردار سلیمانی نشان از عجز و ناتوانایی آمریکا در برابر قدرت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، گفت: توهین رئیس جمهور آمریکا پس از ترور حاج قاسم، ماهیت پلید و کثیف آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت جان دوباره گرفت و آمریکایی‌ها با این اقدام خائنانه سردار سلیمانی‌های تازه‌ای را احیاء کردند.

دری نجف آبادی، با بیان اینکه به برکت خون شهدای مقاومت ملت ایران تشییع میلیونی سردار سلیمانی و همرزمانشان وحدت خود را به جهانیان نشان داند، افزود: ملت ایران و منطقه با این بدرقه با شکوه به دنیا گفتند همه برای دفاع از وطن، سردار سلیمانی هستند و برای دفاع از انقلاب همواره در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به حساسیت شرایط منطقه، بیان کرد: در این مقاطع حساس ملت‌های بزرگ ایران، عراق و همه ملت‌های مسلمان باید هوشیار‌تر باشند تا تحت تاثیرشگرد‌های شیطانی آن‌ها قرار نگیرند و البته ملت ایران در طول چهل سال از امتحان‌های سخت و بزرگی همچون امتحان ولایت مداری و عشق به امام زمان (عج) همیشه سربلند بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، زیر سوال بردن موفقیت‌های ایران اسلامی و گول زدن ملت ایران را از شگرد‌های آمریکا و دشمنان خواند و افزود:، اما ملت ایران در چهل سال انقلاب همواره ملت نشان داده راه سردار سلیمانی و مقاومت همراه با عزت و سربلندی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث اخیر ماهیت دشمنان برای ملت ایران بهتر نمایش داده شد، افزود: آن چیزی که باید به آن توجه شود این است که نباید بگذاریم رقاصان اخلاقی و سیاسی از فضای موجود سوء استفاده کنند چراکه رقاصی‌ها به خصوص رقاصی سیاسی جامعه را به فساد می‌کشاند و باید همه هوشیار باشیم.

امام جمعه اراک، با بیان اینکه شجره طیبه سپاه پاسداران و کارنامه درخشان این نهاد مقدس، همواره در طول انقلاب چشمگیر بوده است، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، سپاه هدیه‌های بزرگی به ملت و کشور عطا کرده که باید قدر آن‌ها را بدانیم.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از همان روز‌های اول در صدد نابودی و تضعیف نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران بودند. این توطئه‌ها همواره با هوشیاری ملت خنثی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، بیان کرد: در این حادثه اخیر هواپیما اگر اشتباه صورت گرفته، باید با مقصرین آن برخورد شود؛ ولی نباید زمینه‌ای برای ضربه زدن به سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح به دشمن داده شود.

وی با اشاره به تخریب و تضعیف سپاه پاسداران توسط برخی از جریانات داخلی و خارجی، گفت: همه باید قدر نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران را بدانیم؛ چراکه پاسداران اسلام همه وجودشان وقف اسلام و انقلاب است و دلسوزانه برای ایجاد امنیت در کشور تلاش می‌کنند.

دری نجف آبادی، با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات، بیان کرد: انتظار از شورای نگهبان این است که دقت و بررسی بیشتر برای اعلام صلاحیت‌ها داشته باشد که اولا در این بررسی‌ها حق کسی ضایع نشود و دوما زمینه لازم برای مشارکت و حضور حداکثری ملت در انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی همیشه در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در خدمت‌رسانی پیشگام بوده است، گفت: استان مرکزی قدم‌های بزرگی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان انجام داده و همه باید با مدیریت صحیح به نیاز‌های مردم آن استان توجه کنند تا خسارات ناشی از سیل کاهش یابد.

امام جمعه اراک، با اشاره به فرارسیدن ۲۳ دی مصادف با سالروز انتصاب رهبر انقلاب اسلامی ایران به امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی (ره)، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از آن انتصاب، به دلیل حساسیت شرایط خود امام خامنه‌ای نماز جمعه را اقامه می‌کنند و قطعا نکاتی مهم و ارزشمند در خطبه‌ها گوشزد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار